Highway Don’t Care…

Da jeg hørte denne første gangen ble jeg bare forelsket. Så må dele den for den har en ganske så fin musikkvideo og.

The first time I heard this I fell in love, so I just have to share it. It also has a good music video.

Og så mye som jeg elsker country, så var jeg mer enn misfornøyd med vinneren av idol i går. Ja, på en måte er det kjekt at countryen slår igjennom, men synes ikke Siri gjør sjangeren noe spesiell dessverre, hun er mer pop jente. Derfor holdt jeg mer med rockeren Eirik, så derfor poster jeg hans  versjon av den offisielle Idol sangen «What It Feels Like».

As much as I love country, I was very unsatisfied with the winner of the Norwegian Idol winner yesterday.  Off course it’s fun to see the country genre grow in Norway, but Siri don’t belong in that genre, she is more pop. That is why I cheered for the rocker Eirik, so I’m posting his version of the official song «What It Feels Like». 

Hva synes du om idol vinneren 2013?
What did you think of the Idol winner 2013?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk, Tanker/Meninger og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

27 svar til Highway Don’t Care…

  1. Nina C sier:

    Har begge sangene ovenfor på ipoden min:) Stemte på eirik og var rett & slett sjokkert over at han ikke vant.

  2. Runa sier:

    Syns det var helt supert at Siri vant! Fortjent og har heiet på henne og tenkt at hun burde vinne omtrent siden finalerundene startet. Det første jeg sa var:YES! Hun er fantastisk!

  3. Siri sier:

    Fulgte ikke så mye med på idol i år, men synes vinneren var flink jeg😀 så har ingen sterke meninger om det egentlig.

    • Veronica S sier:

      😉 For all del, flink…men plagsom stemme synes jeg..og hun ødelegger country sjangeren litt..etter min mening. Men så er man mange med forksjellige meninger og det er bra;)

  4. Merethe sier:

    Idol har jeg ikke fulgt med på, men hørte såvidt vinneren i går og synes hun var veldig flink🙂

  5. Keths sier:

    jeg liker musikksmaken til siri, så sånn sett var jeg veldig glad for at hun vant (med tanke på en kommende plate). Men på en annen side syns jeg Eirik hadde overrasket mest, og vært mer allsidig gjennom hele konkurransen!

    • Veronica S sier:

      Musikksmaken hennes er det ingenting å si på da hun liker country..men det at hun synger country selv er jeg ikke helt enig i nei..hun har mer en pop-stemme..
      Eirik hadde mer scenetekke og rulte! OG han viste jo at han taklet ALLE sjangere..uansett hva Siri har gjort har det vært country.. og selv for country elskeren meg ble det FOR mye..men for mye JEG PRØVER og ikke så mye behagelig country..

  6. Juthamat~ sier:

    herlig sang, selv om det ikke er det første jeg velger å høre på. c:

  7. Kjempe fin sang den øverste, men han nederste er ikke så flink.. men men🙂

  8. motionocean sier:

    Eirik var jo UTROLIG rå. Så to episoder, og han var den som utmerka seg begge gangene!

  9. Erle sier:

    Jeg heier på Eirik siden auditionen hans, så jeg ble litt skuffa når Siri vann.. Men tror så absolutt at vi får høre mye mer av Eirik da😀

  10. Den country-sangen var fin. Har nesten ikke sett noen av livesendingene i år. Når Martine røyk ut så gadd jeg ikke følge med lenger. Hun var min favoritt!

  11. Karoline sier:

    Var skikkelig overrasket da Siri vant, syns stemmen hennes er veldig fin til noen sanger, men den kler langt i fra alt. Og Eirik kledde omtrent alt han sang. Men på den positive siden så kan Eiriks første singel nå være noe mer interessant enn vinnersingelen da og jeg tror han vil klare seg fint uansett🙂

    • Veronica S sier:

      Hmm.. jeg også. For synes Siri ikke passer i country sjangeren som hun liker så godt.. synes hun kan holde seg litt mer på Taylor Swift siden av country og ikke den helt country som hun selv elsker..for der passer hun ikke. Eirik er jo bare super!

  12. Nina-Martine sier:

    Tja, greide ikke helt å få en favoritt i Idol i år. Hadde kanskje Astrid Sugaren som min absolutt favoritt, for hun hadde så kul stemme. Hadde ikke noe mening om hvem som skulle vinne finalen, men ble jo ganske sjokkert da Siri vant, for det virket jo ut som Eirik var en soleklar favoritt!

    Sv; Haha, søvn er ganske så viktig ja :p De er herlige❤

    // Hehe, alle kan jo ikke like det samme :p Kate Hudson filmer er greie hvis man vil se en rom-com, men de er jo ikke akkurat bra filmer. Og er litt lei av den samme rollen hun spiller stadig vekk :p

Please reply

