Merry Go ‘Round…

3 Oktober kommer artisten Kacey Musgraves til Jon Dee i Oslo og jeg har allerede sikret meg billett. Denne damen er så utrolig flink. Hun står blandt annet bak Miranda Lambert’s «Mama’s Broken Heart» og «Undermine» fra serien Nashville. Ikke bare skriver hun bra sanger, hun er så utrolig flink å synge også. Gleder meg MASSE til denne konserten, er ikke så mange Country artister som kommer til Norge utenom de store treffene om sommeren, så dette er virkelig herlig. Gleder meg utrolig masse, for skal også treffe to country-jenter jeg er blitt kjent med også, så blir moro. Blir bra å få denne konserten på listen. Om du synes hun var flink, så ta deg en tur på konsert du også, billetter finner du HER.

October 3rd Kacey Musgraves is coming to Jon Dee in Oslo and I already have gotten my ticket to see her. This lady is very talented, she is behind Miranda Lambert’s «Mama’s Broken Heart» and «Undermine» from the Nashville TV-serie. I’m so excited for this concert because there is not a lot of Country artists coming to Norway except from when they are playing at the Country festivals in summertime. I’m also excited to meet two of my new country-girls. This will be an awesome concert to add to my concert list. If you find Kacey as good as I think she is, get your ticket to see her HERE.

Undermine

Merry Go’Round

Mama’s Broken Heart

Follow Your Arrow (Lyrics = brilliant)

Så må jeg også bare dele Miranda Lambert og Blake Shelton som synger «Over You» akustisk på The Voice USA for å støtte offerene i Tornadoene i Oklahoma. Denne sangene er utrolig fin og Miranda er en dame som kan levere live.

I also have to share Miranda Lambert and Blake singing «Over You» acoustic on The Voice to support the victims of the tornadoes in Oklahoma. This song is fantastic and Miranda is a lady who knows how to bring it live.

Hvordan har allesammen det? Noen som skal på Kacey Musgraves i Oktober?
How is everyone? More people attending to Kacey Musgraves in October?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Musikk og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

22 svar til Merry Go ‘Round…

  1. Har det bra jeg🙂 Nei, skal ikke det, men flink var hun!

  2. Merethe sier:

    Så moro! Håper du får en super konsertopplevelse når den tid kommer🙂

  3. Hun her hadde jeg faktisk ikke hørt om, så takk for ny musikkinspo. det trenger jeg alltid. føler jeg henger litt etter :s kose deg masse, masse på konsert🙂

    • Veronica S sier:

      Hehe;) Ikke mange som har hørt om henne..henger litt bak jeg også på det som spilles på radio feks…men i Country verden henger jeg egentlig litt med haha.
      Takk, det skal jeg;)

  4. Juthamat~ sier:

    WOAH, takk for tips. Virkelig.🙂 hehe.

  5. Keths sier:

    Jeg er ikke så konsertmennekset jeg! men likte musikken ;D

  6. Åh, så moro! Takk for artist-tips, denne dama skal jeg sjekke ut🙂
    For øyeblikket har jeg det veldig bra selv om jeg sitter med eksamensoppgaver opp til ørene. Håper du får en finfin helg søte deg🙂

  7. Jeg har det kjempebra, nyter sommeren og koser meg med familien🙂

    Så moro med konsert!🙂

  8. Erle sier:

    Neeei, skal ikke det :c

  9. Astrid sier:

    Gleder meg!😀 See you there😉

  10. Veronica sier:

    Herlige sanger!🙂

Please reply

