Duck Company…

I går etter jobb gikk jeg fra jobb og ned til Nesttun (som er litt utenfor Bergen) i finværet.  Skulle i Kulturhuset for å se en skoleforestilling der en jeg har vært passepike for skulle synge solo. Jeg må virkelig si at det stod en hel del unge talenter fra 7 klasse på den scenen i går, både i sang, dans og skuespill. Mektig imponert over motet dems (nå hørtes jeg gammel ut, men følte meg litt gammel når lille jenten jeg har passet er blitt 12 år). På veien TIL Nesttun i går fikk jeg selskap et lite stykke av Dolly Duck og hennes 7 søte små.

dolly and kiddos

dolly and kiddos 2

dolly and kiddos

Noe av det nydeligste jeg har sett, og mamma and passet virkelig på sine 7 små, kom vi for nærmt så vi at hun ble hissig, så holdt meg på avstand (det gjorde og syklistene som stoppet og tok bilder). Tenk å ha 7 sånne små og passe på, jeg er stum av beundring.

I går var begge småbarns avdelingene i barnehagen der jeg jobber på besøk på Politistasjonen, det var kjempekjekt, og selvsagt måtte jeg jo ta bilde av  megselv bak i politibilen, sikkert første og siste gangen jeg får oppleve det haha.

moi fengsel

I kveld skal jeg på Humor-fest med en god venninne, jeg vant billetter til Instant Broadway og gleder meg kjempemasse. Er ikke ofte jeg vinner noe så ble kjempeglad. Så i kveld skal jeg virkelig kose meg.
I morgen skal koret mitt BrazaNova ha konsert i Nordnes Bydelshus i Bergen klokken 18:30. Så er du i Bergen på søndag så håper jeg å se ditt fjes i publikum på mini-konserten. Gratis inngang.

Må forresten bare dele en sang og en video som fikk meg til å få frem tårene i går. «See You Again» av Carrie Underwood.

Yesterday after work I walked down to Nesttun (which is like a small place a little outside Bergen) on my way to the «concert» house to see a school theatre were a little girl (who is not so little anymore) I used to babysit perform. It was an amazing little show and there was a lot of talent on the stage within singing, theatre and dancing. I’m so impressed by their curage (I seem old now, but when the little girl I used to babysit now is 12 I’m aloud to feel a little old).
On my way down there I got accompanied by Mama Duck and her 7 little Ducklings.
One of the most adorable things I’ve ever seen, and Mama Duck was really protective over her 7 little ones and if we came to close to them she got mad, so we (me and the people stopping to take photos, mostly men who were cycling) held our distance taking photos. I really admire Mama Duck looking after 7 small ones.

Yesterday the two toddlers departments in my daycare/kindergarden were I work went to the Police station. It was so much fun for the kids, and for some of us grown-ups. I’ve never ever been at the back of a police car before, so when we got to «try» it I had to take a picture. Hopefully this is the first and last time I’ve experienced that.

Tonightt I’m going to a humor-festival with a friend of mine. I won tickets to a improvisation-musical-show were the audience decide what is going to happen and comedians and actors/actresses from Norway has to be on stage performing. I can’t wait. I hardly ever win something so this will be so much fun to watch.

Tomorrow there is a concert with my choir, so if in Bergen we will perform at 6:30pm in Nordnes Bydelshus and it’s free.

Hva skal dere i helgen?
Likte du sangen?

What are you doing this weekend?
Did you like the song?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

18 svar til Duck Company…

  1. Juthamat~ sier:

    du får kose deg i kveld.😀

  2. motionocean sier:

    HURRA for dyr, og barn og sang og mot!

  3. Keths sier:

    hihi såå søte😀

  4. Merethe sier:

    Herlighet, så utrolig skjønne🙂

  5. i helgen så hadde vi besøk igår og idag får jeg besøk av kjæresten🙂

  6. Anne-Birthe sier:

    De endene var så utrolig søte! Søt du også bak i politibilen 😉

  7. Så søte endene var, du var litt søt selv der bak i politibilen🙂
    I helga har jeg vært med venner, grillet og slappet av.
    Selvfølgelig likte jeg sangen, Carrie Underwood er utrolig flink!

    • Veronica S sier:

      De var helt herlige, baby dyr er generellt utrolig nydelige. Haha, første og siste gang (sånn helt ærlig) jeg sitter i en politibil, med mindre man er på barnehagebesøk hos politiet.
      Høres ut som en bra helg!
      Carrie Underwood er fantastisk!

  8. Erle sier:

    så søte ender😀

  9. Astrid sier:

    Elsker Carrie! Og den videoen er en av de beste jeg har sett i det siste, både sangen og videoen er så sterke, og de forsterker effekten av hverandre❤

Please reply

