American Honey…

ireland boots

Da jeg var i Irland fant jeg et par boots som jeg ble hinsides forelsket i, damene i butikken måtte leite i nesten hele butikken for å finne andre skoen men dem fant dem og jeg ble den heldige eier av et par ikke veldig dyre boots.
Er ingen hemmelighet at jeg liker sko, men jeg har virkelig en kjærlighet for cowboy boots, dem går jo til det meste, kjoler, shorts osv osv bare se på Miranda Lambert, som forøvrig brukte boots til brudekjolen sin (noe jeg virkelig har planer om), Taylor Swift som bruker boots ofte, Hillary Scott og damene i Pistol Annies (Ashley Monroe & Angaleena Presley + Miranda Lambert) dem rocker bootsene.

boots2Det finnes så mange fine, selvsagt i USA, jeg har virkelig ikke sett mange i Norge, men jeg fant et par i et butikkvindu, så jeg skal definitivt tilbake til Bergen sentrum i løpet av denne eller neste uken for å oppspore dem igjen, for de var virkelig nydelige. I mens får jeg heller sikle på dem som er under her:

bootsJeg mener, se på disse nydelighetene da, er det mulig liksom?

Merker at jeg kanskje skulle bodd og vært oppvokst i Nashville-Tennessee USA der man ikke ser på det som harry å svinse rundt i cowboyboots. Men tror virkelig jeg er en American Honey i hjertet mitt, bor i feil land og feil by, men det er lov å drømme og jeg skal til Nashville en gang og bare nyte en eller to uker der på Country festival. Det er sikkert, så kan jeg endelig være «A little more Country than that»

When I was in Ireland I fell head over heels in love with a pair of boots in a store so I just had to buy them. The ladies in the shop looked for the second shoe in the pair and I was so happy when they found it so I could be the owner of a new and first pair of boots without being bank robbed.
There’s no secret I love shoes, but I have a real love for cowboy boots, they go to most clothes, dresses, shorts and so on, just look at Miranda Lambert which wore boots with her wedding dress (something I plan on doing), Taylor Swift uses boots often, Hillary Scott and the ladies in Pistol Annies (Ashely Monroe & Angaleena Presley + Miranda Lambert) rocks the boots.

There’s so many gorgeous cowboy boots, off course located in USA. I have really not seen many boots in Norway but I found a pair in a shop window the other day, so I’m going back this week or next week to find them again and see the price because they were really beautiful. Meanwhile I can drawl over the eye candy of cowboyboots they have online.

I know I’m just born in the wrong country and wrong city, I should been born in Nashville-Tennessee-USA because they don’t see you as a hillbilly if you walk around in cowboy boots, like they do in Norway. I’m an American Honey in my heart and some day I will go to Nashville to Country Music Fest and soak up the beauty of being a little more Country Than That.

Likte du noen av bootsene over her?
Did you like any of the boots over here?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til American Honey…

  1. Kristine sier:

    Så mange kule boots🙂

  2. Keths sier:

    er ikke så glade i slike sko jeg.. desverre….

  3. veronica sier:

    Kjempe kule!😀

  4. motionocean sier:

    wohooo! Det er jo fint å drømme litt i blant, aillfall!!

  5. Siri sier:

    fyyy søren for noen utrolig kule sko😀 Elsker cowboy boots, og de kan som du sier brukes til mye! Skulle gjerne hatt dette skoparet ja, hehe ;D

  6. Lene sier:

    Oh… Jeg er egentlig ikke en cowboy boots-fan, men må si at jeg ble litt inspirert, og de her falt faktisk litt i smak

  7. Astrid sier:

    Elsker cowboyboots! Vet ikke om de blir med til Nashville, med tanke på at temperaturene kan gå opp i 40 grader, så det kan bli litt… klamt? :-p

    Men cowboyhatten er med😉

Please reply

