Music makes the body relax and heart sing…

Country musikk elskere i Norge ble skikkelig glad når vi fant ut at The Band Perry skal spille hele tre konserter i Norge i November, Skien, Trondheim og Oslo. Jeg fikk meg billetter i dag på Fan Club forhåndssalg til Folketeateret i Oslo, på ANDRE rad! Jeg skal sammen med tre andre jenter, en av dem fikk plass på første rad. Jeg gleder meg sånn!

The Band Perry er trioen bak blandt annet «If I Die Young» og «Postcard From Paris» nå er dem ute med sitt nye album Pioneer der «Better Dig Two» og «Done» er fra.

Noen fler som skal på The Band Perry 12 November i Oslo, 11 November i Skien eller 13 i Trondheim?

Country music lovers in Norway got pretty happy when we found out that The Band Perry is coming over here for three concerts in November, one in Skien, Trondheim and one in Oslo. I got tickets today to Folketeateret in Oslo on Fan Club pre-sale and I’m on second row! I’m going with three other girls, one of them have tickets on front row. I’m so excited.

The Band Perry is the tro behind «If I Die Young» and «Postcard From Paris», now out with their second album Pioneer where you find «Better Dig Two» and «Done».

Anyone else who is going to The Band Perry Concert?

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

17 svar til Music makes the body relax and heart sing…

  1. Astrid sier:

    JA, JEEEEEG!😀 Men nå er vel jeg en av jentene du har nevnt da, haha😉

  2. Anne-Birthe sier:

    Well done! Andre rad er det ikke noe å si på😉 Blir sikkert kjekt!

  3. Merethe sier:

    If I die young er nydelig!🙂

  4. Juthamat~ sier:

    Nope, har faktisk hørt et par sanger av de.🙂 Men ikke hørt så mye til de, så visste heller ikke om konsert. Hehe.

  5. Sigrid sier:

    Nei. Dette er det første jeg hører av dem, egentlig!

  6. Likte godt teksten på den første🙂

  7. Toppsminke sier:

    Første gang jeg hører om de, men så koselig!🙂

  8. De har endel fine sanger. Jeg skal ikke dit, men dere får kose dere på konsert når den tid kommer! God sommer🙂

Please reply

