Stockholm in my <3

Tordag 4 juli var det offisielt ferie på denne jenten, da gikk turen til Stockholm sammen med min kjære mor og en venninne av henne. Andre gang jeg besøkte byen for jeg var der i fjor men jeg kan si at det er ikke siste gangen jeg besøker denne byen, for jeg er så forelsket i Stockholm at det skulle ikke vært mulig. Jeg ELSKER svensk og jeg bare liker atmosfæren i hele byen.

Vi har sikkert tråkket en mil hver eneste dag i gater, ikke bare for å shoppe men også for å se på alle de vakre bygningene.

Har også vært på ABBA museumet og det var kjempemoro. Mamma var helt frelst, hun var da en gang (tipper hun fortsatt er) like stor fan av ABBA som jeg er av Lady Antebellum. Så jeg hadde det moro med å mobbe henne litt. Her kommer litt bildedryss fra byen.

My holiday officially started July 4 when I went to Stockholm Sweden with my mom and a friend of hers. It was the second time I visited the city and it’s not the last time because I’m so in love with this city it shouldn’t be legal. I simply love it and I LOVE the Swedish language, not to talk about the whole atmosphere in the city.

I guess we have walked plenty of miles everyday in the streets, not just shopping but admiring the wonderful buildings.

We also had a visit to the ABBA museum and that was fun. Mom has been (I think she still is) a huge ABBA fan, like I’m a huge fan of Lady Antebellum. So I had a good time teasing her about her fangirling as we went on. Here comes some pictures from Stockholm:

abbamuseum

1: The ABBA museum entrance, 2: My mum the fangirl, 3: Quote, 4: One of their most famous costumes, 5: Also famous costume, 5: Their Waterloo costumes, 6: Some awsome dolls.

abba

Bjørn, Me as Agnetha, Mom as Annifrid and Benny

 

1: Sunset over Stockholm

1: Sunset over Stockholm, 2 one of the many bridges, 3 The Castle, 4 A huge amazing sailboat, 3: Skëppsholmen, 4: A Crown on the bridge, 5: Gröna Lund wich is an Amusement park.

Hotel Room View 1, we stayed at Radisson Blu Strand Hotel

Hotel Room View 1, we stayed at Radisson Blu Strand Hotel

hotell2

Waking up to this every morning from Thursday to Sunday was not bad

Har du noen gang vært i Stockholm?
Have you ever been to Stockholm?

Veronica S

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

30 svar til Stockholm in my <3

  1. Jeg er litt usikker på om jeg har vært der. Ser ut som du koste deg på tur iallefall🙂

  2. Kristine sier:

    Så mange fine bilder🙂

  3. Siri sier:

    ahh, så spennende og morsomt😀 Niks, men har selvfølgelig lyst!
    xx Siri

  4. Merethe sier:

    Det hørtes ut som en morsom tur🙂 Jeg har aldri vært der.

  5. Juthamat~ sier:

    så fine bilder, har ikke vært dit før, men ser kos ut. c:

  6. Keths sier:

    åh, det hørtes kjempekoselig og gøy ut! Har aldri vært i sverige jeg ;s

  7. fine bilder:) ser koslig ut! har vært der ja!

  8. Karoline sier:

    Høres ut som en super tur og Stockholm er en herlig by, var der en helg i midten av juni selv og det var himla fint =D Fine bilder og!

  9. veronica sier:

    Hørtes ut som en spennende tur!🙂
    Har vært der ja, men har ikke sett så mye av Stockholm

  10. Lene sier:

    Er aaalt for lenge siden jeg var i Stockholm sist. Kjente et lite savn da jeg så bildene dine. Virker som du har hatt det helt fantastisk da🙂

    • Veronica S sier:

      Da må du ta deg en tur tilbake, for man blir virkelig forelsket i byen, kjenner jeg savner den allerede og det har gått to dager.
      Ja, helt utrolig bra!

  11. Toppsminke sier:

    Så utrolig koselig!!😀

  12. Erle sier:

    Jeg vet faktisk ikke helt om jeg har vært der før :c tror kaaanskje jeg har vært der når jeg var mindre.. Uhh er usikker :c

  13. Nina C. sier:

    Flotte bilder:) har lyst å reise til stockholm selv!🙂
    SV;Idas dans er kjempe vakker og rørende bok!🙂

Please reply

