The House That Built Me…

Mange snakker om magiske øyeblikk på scenen, kom over denne videoen på YouTube når jeg satt og bare bladde igjennom en del videoer av Miranda Lambert. Damen er jo enormt talentfull, synger og skriver mange bra låter. En av dem er «The House That Built Me» og er en av mine favoritter. Hør teksten på den i den første videoen, så se andre videoen, det er ekte konsert magi.

Many people talk about magic moments on stage. I got over this video when I was searching YouTube for Miranda Lambert videos. This lady is extremely talented singer and songwriter. One of her songs «The House That Built Me» is one of my favorite songs by her. Just listen to the lyrics in the first video, then watch the second. That is what we call concert magic.

Fin tekst ikke sant?
Good lyrics right?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

33 svar til The House That Built Me…

  1. Nydelig! Hun er så flink🙂

  2. Jeg får ta et lite dykk i Miranda Lambert sin musikk når jeg har tid🙂

  3. Juthamat~ sier:

    WOW. Hun er søren meg talentfull.😀

  4. elise sier:

    Hun er så flink!

  5. Lilli sier:

    Sv: Ja, det er jeg enig i. Er straks ferdig med bok nr 2 nå, og den er bra! Leser de på engelsk jeg også. Kjøpte første crossfire før jeg startet fifty, så tenkte starte på de når jeg er ferdig🙂

  6. Nina C. sier:

    Miranda har en vakker og flott stemme:D

    SV;Tusen takk Veronica:) Sommeren i Norge har virkelig visst seg på det beste! Du får kose deg videre resten av sommerferien:)

  7. Kristine sier:

    Så vakker stemme🙂

  8. Randi sier:

    Åh, virkelig en ekte konsert, med mye følelser! Nydelig!

  9. Siri sier:

    ja, nydelig rett og slett😀 !

  10. Ak. sier:

    Var utrolig nydelig:* Flink hun var!

  11. Merethe sier:

    For en nydelig stemme🙂

  12. Keths sier:

    nydelige sanger😀 ME LIKE!

  13. Astrid sier:

    The one and only Miranda Lambert! Hun er fantastisk. Punktum.❤

Please reply

