Crash My Party…

Jeg kan ikke noe for det, men det er virkelig en mann innen Country musikk sjangeren jeg synes er bare rett og slett fantastisk. Han er mega kjekk og han har en utrolig behagelig stemme, hans nye sang «Crash My Party» har virkelig kommet høyt på min liste over «mest spilte sanger» på iTunes. Luke Bryan, håper en gang i fremtiden jeg kommer meg på konsert med ham. Så klart kommer jeg til å være en av de jentene som står lengst fremme å sikle og sikkert må ha puste assitanse gjennom konserten fordi jeg synes han er så innmari kjekk.

Så jepp, Luke Bryan can crash my party ANY time.

Den andre sangen jeg går rundt og synger en del på for tiden er Florida Georgia Line ft Nelly med «Cruise», jeg liker den sangen! Er ganske kult når man mixer Country med rap, right?

I can’t help it, but there is one man within Country music I just find amazing. He is extreemly hot and he has a voice I can listen to all day long. His newest song «Crash My Party» is high on my «most played song» list on iTunes and I really hope that some day I find myself at a Luke Bryan concert. I’ll be on the front row with breathing problems and problems with drooling over the man because I find this man really handsome.

The other song I really like is Florida Georgia Line ft Nelly «Cruise». I just like the song and the coolness over the mix between Country and rap.

Hva er dine sanger for tiden?

So, what are your songs at the moment?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til Crash My Party…

  1. EventyrEirin sier:

    Har hørt mye på hymner den siste tiden, og sør-afrikansk trance🙂

  2. Elsker Cruise remixen!😀
    sv; Tusen hjertelig takk for kommentaren, jeg setter stor pris på det🙂

  3. Keths sier:

    nå hører jeg stort sett bare på bryllupssanger, hehe :p må lage så mange spillelister og sanger til å danse/vielse/ol.

  4. Kristine sier:

    Liker begge sangene🙂

  5. Merethe sier:

    Country er ikke helt min type musikk, men han var kjekk da! Hehe🙂

  6. Siri sier:

    hmm, det er en favorittsang som jeg sikkert kommer til å ha hele livet . Somebody to love av Queen😀
    xx Siri

  7. Juthamat~ sier:

    ååh, har ikke hørt den før nå. men den var fin.🙂 aner ikke hva min favorittsang er. haha.

  8. Erle sier:

    Liker den siste😀

  9. veronica sier:

    Herlige sanger🙂

  10. Astrid sier:

    Å, jeg elsker Luke!!!❤
    FGL derimot, de kan jeg styre meg for, hehe… :-p

  11. Likte begge sangene jeg🙂 Hører endel på Lissie for tiden! Further Away (Romance Police)🙂

Please reply

