The Voice promo…

30 August begynner The Voice Norge igjen og i dag så jeg for første gangen reklame for at sesongen begynner og jeg ble så UTROLIG skuffet. Noe mer talentløst blir det ikke når man prøver å kopiere en AWSOME reklame som allerede er brukt for The Voice USA. Jeg mener, Sondre Lerche, Aqua-Lene, Espen Lind og Tommy Tee med programleder Øyvind Mund klarer virkelig ikke å gjengi den geniale promoen til Shakira, Usher, Adam Levine og Blake Shelton og ikke minst programlederen Carson Daly. Uansett hvor godt Norge har prøvd å gjengi denne reklamen så må jeg si at dette er FAIL og at virkelig The Voice Norge burde tenkt LITT mer utenfor boksen enn å prøve å gjenskape en reklame som var morsom med de folkene som originalt var i den. Beklager, jeg gleder meg til The Voice, men seriøst, jeg synes at det er dårlig kopi. Fant selvsagt ikke den norsge versjonen av promoen, men den surrer på TV2 for tiden så ser du på TV2 så dumper du sikkert borti den, men da kan du tenke på denne promoen:

The Voice USA Season 4 Teaser

Men er vel denne versjonen dem viser på TV2:

The Voice Season 4 Shakira and Usher Promo HD

The Norwegian The Voice has tried to re-create the hilarious promo of The Voice USA with Shakira, Usher, Blake Shelton, Adam Levine and Carson Daly. I didn’t find the Norwegian one, but they did a so bad copy of it that it’s not even worth showing. (Short version). The Norwegian The Voice starts August 30th.

Skal du se The Voice 30 August?

Are you going to watch The Voice?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , , , , , , , , . Bokmerk permalenken.

20 svar til The Voice promo…

  1. Pleier å få med meg disse musikk-konkurransene på TVen🙂 Er mest morsomt når de faktisk finner skikkelige talenter!

  2. Nina C. sier:

    Kommer nok til å sjekke ut the voice:) Likte det godt første sesongen.:)

  3. Kristine sier:

    Har ikke sett den promo-reklamen.😉 Ha en fin dag🙂

  4. Siri sier:

    Superdumt at de gjorde det slikt da… Liker det heller mer originalt, haha :p
    Så på det tidligere, så kan godt hende jeg ser det igjen😀
    xx Siri

  5. Erle sier:

    Neeii, tror ikke jeg skal se det.. Eller kommer kanskje til å se litt når dem skal ha sånne auditions, når dem ikke får see. meeen jaa.

  6. tankemonolog sier:

    Elsker en del sånne talentkonkurranser, men skal ikke se «The Voice». Likte første sesongen i begynnelsen, men så ble det så mye rart med dueller og slikt og da mistet jeg interessen, dessuten likte jeg flere av dommerne/mentorene forrige sesong, er bare Sondre Lerche jeg liker av de som er denne sesongen. Kommer sikkert til å se en og annen episode i ny og ne, men det er ingen hovedprioritet.

  7. Nina C. sier:

    SV;Mhm, blogglysten og gnisten kommer nok tilbake:) Blogging er noe jeg liker godt,så det står ikke på det.:)

  8. Ak sier:

    Ah, så lame å herme etter USA når Norge kunne (som du sa) tenke litt mer utenfor rammene på boksen og funnet på noe nytt og genialt. Skjønner din skuff!

  9. veronica sier:

    Enig med deg der ja! Liker ikke at Norge kopierer programmer jeg, syns det blir så mye mindre morsommere å se på :L

Please reply

