When you’re young you can fly….

Høsten har virkelig satt inn, i morgen tenkte jeg faktisk å dra med kameraet mitt ut på tur og knipse noen bilder av denne vakre (men dog VELDIG kalde) årstiden. I dag har jeg atter en gang vært hos de fantastiske sykepleierene på Haukeland Sykehus-Revmatologisk avdeling dagpost, ja, tiden var kommet for ny dose medisin for leddgikten i dag. Nå merkes det ordentlig i kroppen at kulden begynner å feste seg, men med litt medisin i kroppen er allting bedre (jepp, her er man positiv, man MÅ være det) mener jeg. Må bare skryte av de fantastiske sykepleierene som jobber der og steller så pent med oss leddgikt pasienter i alle aldre som er inne og skal ha medisin. TUSEN TAKK.

Ellers teller jeg dager til jeg skal til Oslo igjen for å besøke Heidi igjen for vi skal på The Band Perry konsert. Gleder meg kjempemasse! Virkelig ikke hver gang noen store innfor den sjangeren jeg er mest glad i når det kommer til musikk (country) kommer til Norge med mindre det er country festival. Nå har vi vært så heldig å fått TO store navn til Norge på to måneder. 3 Oktober var det Kacey Musgraves og 12 November nå er det The Band Perry!

Fall has really set in and tomorrow I think I’ll be heading out with my camera to snap some pictures of this beautiful (yet VERY cold) time of year. Today I’ve been once again to the hospital to get my arthritis medication. I just have to say that with the cold setting in I really needed it today. Hopefully my body will respond better to this medication this year than last year. I also have to say THANK YOU to all the amazing nurses that work at Haukeland Sykehus – Revmatologisk poliklinikk dagpost, they are so helpful and so kind all the time to all of us who are getting our medication. THANK YOU!

I’m also counting down the days until I’m going to Oslo again to meet Heidi AND go to THE BAND PERRY concert. I’m so excited about it, it’s not everyday we get huge Country Music names to Norway unless it is a country music festival BUT this time we got Kacey Musgraves October 3rd and The Band Perry November 12th. I’m beyond excited because this genre in music really has my heart.

Skal du på The Band Perry i Folketeateret?
Are you going to The Band Perry concert in Folketeateret?

Hva synes du om høsten?
What do you think of this time of year?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Leddgikt, Musikk og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

20 svar til When you’re young you can fly….

  1. Ak. sier:

    Så stilig! Blir spennende med høstbilder:* Kos på konsert da!

  2. Keths sier:

    jeg hadde ikke så store planer om det nei😉 kos deg!!

  3. elsker høsten, fine farger og så har jeg bursdag da🙂 (8 dager til)

  4. juthamat sier:

    høsten er fantastisk fin!😀

  5. emma sier:

    Veldig fin sang! ønsker deg en god natt!❤

  6. Siv sier:

    The band perry har jo ALLE hørt om nå. Så det er råkult!

  7. Utrolig fint om høsten, men det er også utrolig kaldt ;o

  8. synes høsten er utolig koselig!

  9. Jeg skal ikke dit. Men låta du la ut er fin🙂

    Høsten er koselig, med pledd, kakao og fyr i peisen.

Please reply

