Fall is the new spring…

DSC_2033DSC_2036
DSC_2039

DSC_2009Hadde meg en tur ned til et vann like ved der jeg bor her om dagen. Har faktisk ikke vært der så mye etter hunden min døde fordi det var liksom et sted vi gikk mye og lekte. Hadde med meg kameraet for å se om jeg fikk tatt noen høstbilder, noe jeg gjorde. Var ikke så mange farger av høsten akkuratt her, men det er jo uansett veldig fint der.

Denne søndagen går forresten i å se repriser på TV som jeg ikke fikk med meg i går, haha. Greit å ha en avslappende søndag når man skal i gang med ny jobbuke i morgen!

The other day I went down to a little lake right were I lived. I’ve not been there much since my dog died, it was sort of our place were we went to play. I had my camera with me to try capture some fall-nature-pictures, which I did. But there was not much of the fall-colours there, but it’s beautiful anyway.

This Sunday goes to watch re-runs on TV that I didn’t get to watch yesterday. It’s good to have a relaxing Sunday when work week starts again tomorrow.

Hva synes du om bildene?
What do you think of the pictures?

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , , . Bokmerk permalenken.

42 svar til Fall is the new spring…

  1. Irene sier:

    Jeg likte bildene veldig godt🙂 Kjempe fine🙂

  2. Siv sier:

    Skjønner godt at dere pleide å være der! Så fint!

  3. Maren sier:

    Så fine bilder.:)

  4. Keths sier:

    kjempefine bilder! Er fint med høst😀

  5. Rita sier:

    Kjempefine bilder!🙂

  6. Sigrid sier:

    Fine bilder, og så fint t du har klart å være der igjen. Det høres dessuten ut som en helt perfekt søndag (:

  7. Så utrolig flotte bilder!🙂 Herlig med en tur!

  8. Ak. sier:

    Ah, så herlig:*

  9. AB sier:

    Så idyllisk! Fine bilder🙂

  10. Nina C. sier:

    Flotte høstbilder:) Deilig med slappe av søndager(eller daffedager som jeg kaller de).

    SV;Takker Veronica:) Nå begynner det faktisk å snø der jeg bor:S

  11. Kristine sier:

    Så fine bilder🙂

  12. Ragne sier:

    Fine bilder av et kjempefint sted! Skulle gjærne likt å sett dem enda større.🙂

  13. Helle Ovedie sier:

    Høsten har vokst skikkelig på meg de siste ukene, syntes egentlig ikke noe om den, men det har endret seg over tid!

  14. Siri sier:

    Superfine og idylliske😀 Det første falt i god smak hos meg!
    xx Siri

  15. juthamat sier:

    eeeeelsker seriøst høsten. herlige bilder også.😀 idyllisk!

  16. Så fint at du greier å være der igjen! Fine bilder:)

Please reply

