Let music inspire you…

Når en sang setter seg hos små barn og dem kan hele sangen utenatt så blir jeg fascinert. Spesielt når alt er ordrett! Det viser egentlig bare hvor stor innvirkning musikk faktisk har på mennesker i alle aldre. Denne lille jenten for eksempel som kan hele Carrie Underwood sin «See You Again» og er så heldig å få synge sammen med henne. Jeg beundrer også artister som tar seg tid til å ta noen av de små fansene sine på scenen og la dem bli en del av showet. Er jo slik man tar vare på fansen sin.
Da jeg var liten knøtt sang jeg av fullt hjerte til Roxette sin «It Must Have Been Love» nesten ordrett, hadde jeg blitt tatt med på en Roxette konsert som liten og hadde blitt tatt på scenen for å synge, så hadde jeg nok sunget av full hals!

When a little kid learns lyrics to a song by heart I’m just fascinated, especially when it’s all the words in right place! It just shows how big of an impact music has on people of all ages. This little girl for instance who knows all the lyrics of Carrie Underwood’s «See You Again» and she is so lucky to sing it on stage with Carrie. I also admire artists who take their time to their little fans and take some of them on stage to sing with them. That’s how you keep your fans.
When I was a little girl I sang Roxette with «It Must Have Been Love» almost right and if I had been taken to a concert and dragged on stage to sing with them as a little girl, I would sing with all my heart!

Hva har den første sangen du lærte deg utenatt?
Which were the first song you learned by heart?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , . Bokmerk permalenken.

24 svar til Let music inspire you…

  1. Theresa sier:

    Hmm.. Det vet jeg ikke🙂

  2. Tror den første sanger jeg lærte utenat var Bæ bæ lille lam. Haha🙂

  3. Irene sier:

    Jeg aner virkelig ikke hvilken sang som jeg lærte utenat som den første😛
    Men det jeg syns er gøy er at jeg fra tenårene og til nå er så flink til å huske tekster på sanger og jeg kan en del sanger utenat😛

  4. AB sier:

    Søt video. Husker heller ikke første sangen jeg kunne utenat😛

  5. Sigrid sier:

    Morsomt😀 Telles «bæ bæ, lille lam»? Vi har film av meg som «opptrer» med den sangen for pappa og lillesøster på en lekeplass en søndag eller noe sånt. Haha! Ellers er jeg ganske dårlig til å huske teksten riktig, så at småunger faktisk kan klare det/nesten klare det er jo ganske awesome!

  6. werothehero sier:

    Jeg elsker slike videoer der artister tar opp barn og lar dem synge sammen! Jeg tror min første sang jeg lærte utenat er noen polske barnesanger. Husker at vi hadde mange «forestillinger» for tanter og onkler med polske sanger.

  7. Ak. sier:

    Nydelig sang og slik inspirasjon og godhet!

Please reply

