Your VOICE and actions matters….


Jeg vet jeg har skrevet om det før, men en god sak kan ikke deles for mye. Torsdag 24 oktober hadde myLIFEspeaks sin andre innsamlings konsert/event/aksjon i Nashville Tennessee der mange mennesker samlet seg for å bidra til myLIFEspeaks sitt prosjekt i Haiti. myLIFEspeaks som jobber for at foreldreløse barn skal få et bedre liv i Haiti, ikke minst det jeg synes er viktigst, at dem gir et tilbud for de barna som er født med funksjonshemninger. myLIFEspeaks har gjor MASSE på den tiden dem har vært en organisasjon og jeg må si at jeg beundrer virkelig Mike og Missy Wilson som har hele sitt hjerte i Haiti. Samme med Hillary Scott som også har hjertet sitt for denne saken. Alt dem har gjort SAMMEN med menneskene i Neply-Haiti og samfunnet dem har skapt med kjærlighet, forståelse og håp for fremtiden.
Jeg skulle GJERNE vært på innsamlingen, men siden jeg er her i Norge er liksom ikke det så mulig. MEN, jeg har bestemt meg for at en liten sum fra min neste lønning skal doneres til myLIFEspeaks. Kanskje bruke litt mindre penger på dyre julegaver til venner og familie som har ALT og heller holde meg innenfor rimelighetens grenser og gi resten til myLIFEspeaks fordi da får barna av Haiti noe dem trenger: en FREMTID. Om du tenker det samme, så kan du donere en liten sum HER. #SPEAKUP for those who can’t SPEAK for themselves.
Jeg vet at en dag er jeg i Haiti med et myLIFEspeaks team og gjør noe bedre for andre, jeg bare VET det.

I know I have written about this before, but a good cause can never be written about enough. Thursday October 24 myLIFEspeaks had their 2nd annual fundraiser in Nashville Tennessee where a lot a of people came together to show their commitment and support for myLIFEspeaks project in Haiti. myLIFEspeaks have their heart set on making a better life for the people in Haiti and they have developed an amazing opportunity for orphans and children with special needs in Neply Haiti, for them to go to school and they get food. myLIFEspeaks have done a lot on their time being an organization and I have to say I admire Mike and Missy Wilson for their big hearts and commitment and their heart for Haiti, the same goes for Hillary Scott who also shares this passion for myLIFEspeaks. Everything they have managed to do, all the love, understanding and hope for the future. I wish I was able to be in Nashville during the fundraiser but because I live in Norway that wasn’t easy. BUT I have decided that some of my next paycheck is going to be donated to myLIFEspeaks. Use less money on Christmas gift to people who have «everything» and donate the rest to myLIFEspeaksso the children of Haiti get more of what they deserve: A FUTURE. If you think the same, why not donate an amour yourself HERE and #SPEAKUP for those who can’t SPEAK for themselves.
I know that one day I will be in Haiti as one of the myLIFEspeaks teams and do something that matters, I just know.

Hvilken sak brenner du for eller støtter?
What project do you have your heart set on?

Dette innlegget ble publisert i Tema og merket med , , . Bokmerk permalenken.

34 svar til Your VOICE and actions matters….

  1. Irene sier:

    Jeg vet ikke helt hvilken sak jeg brenner for🙂
    Er litt usikker🙂

  2. Erika sier:

    Kjempefin sak og ta opp🙂
    Elsker bloggen din, du skriver om masse country musikk❤ Favoritt sjangeren min!

  3. For en flott sak! Jeg vet ikke helt hvilken sak jeg brenner mest for, men det er veldig veldig mange fine saker!🙂

  4. Sigrid sier:

    Wow! Jeg skjønner godt at dette er en sak du brenner for. Jeg vet ikke helt hva jeg brenner for, tror egentlig ikke det er noe spesielt – men så vet jeg jo ikke om alt her i verden heller, da.

  5. Theresa sier:

    Skjønner at du brenner for den!

  6. kommer ikke på noen akkurat nå, hehe🙂

  7. Kristine sier:

    Så fint innlegg🙂

  8. werothehero sier:

    Jeg har en litt fattig familie i Polen, så vi pleier å sende dem klær, sko og diverse ting tang de trenger fordi de ikke har råd til å kjøpe det i Polen- og jeg kan finne det her for billig penge på loppemarked.

  9. Helle Ovedie sier:

    Jeg føler egentlig at jeg enda er på leting etter min hjertesak, det er ikke så lett å finne som folk skal ha det til! Spesielt ikke når jeg er mer glad i å provosere enn å være godhjertet.😦

  10. Ak. sier:

    Skikkelig bra med slike tiltak!

  11. juthamat sier:

    veldig bra sak og at du tar det opp!😀

  12. Veldig bra at du tar det opp🙂

  13. Silje sier:

    Såå fin blogg du har!🙂

Please reply

