Happiness can be a concert ticket…

Wow, det er faktisk en hel måned snart siden jeg har blogget. Jeg har hatt en del ting å gjøre og ikke vært helt frisk + litt fravær av blogg inspirasjon..men sånn er det. Siden sist har vi hatt konsert med koret jeg synger i BrazaNova og det var kjempekjekt. Elsker virkelig å synge i kor.

Har også feiret fineste Myrna sin 30 års dag. Det var superkoselig;) Myrna er et stykk fantastisk menneske!

30 års dagen til  fineste Silje jeg har spilt teater med ble også feiret forige helg og det var også en kjempekoselig feiring. Ble ikke tatt så mye bilder der *ler*.

Ellers har jeg vært på THE BAND PERRY konsert i Oslo 12 November sammen med verdens beste Heidi. Sinnsykt bra konsert og fine mennesker, blandt annet så møtte vi andre country interreserte mennesker som vi har pratet en del med, Katrine og Astrid. IKKE minst Hanne Sørvaag som i disse dager er ute med juleplate (løp og kjøp for den er utrolig bra).

Jeg vant Meet and Greet med The Band Perry som betydde at jeg fikk møte dem før konserten. For noen koselige mennesker de var. Ikke minst var konserten fantastisk, elsker når artister leverer på scenen LIVE. Er ikke snakk om verken playback eller singback, her var det energi og live fra det begynte til det sluttet. Oppvarmeren Lindsay Ell var også HELT sinnsyk. Dere kan lese mer HER.

Et kjapt bildedryss under her. Så kommer jeg sterkere tilbake til blogging snart.

Wow, it’s almost been a month since I have blogged. I’ve had some busy weeks and not feeling very well + lack of inspiration to blog..but that’s life.
Since my last blogpost my choir BrazaNova had a concert and it was so much fun. I just LOVE to sing in choir.

I’ve also been celebrating the lovely Myrna who turned 30. That was a joy, Myrna is one wonderful human being.

My theatre friend, lovely Silje was celebrating her 30 birthday last weekend and that was also lots of fun. We didn’t take any pictures that day though *laughs*

November 12th I saw The Band Perry in concert in Oslo with my amazing friend Heidi. We also met Katrine, Astrid and the Norwegian Country singer Hanne Sørvaag. The concert was so good, I love it when people deliver LIVE, no playback and no singback. Just pure energy from start to finish.
I was lucky enough to win Meet and Greet with them before the show and The Perry’s are really nice. The opening act Lindsay Ell was really good to.

Here’s some pictures from everything.

myrnisogvero

Myrna & Me.. the picture is taken a little late and with an iPhone.

9

Behind from left: Heidi, Me, Katrine and in front we have Stine

8

Heidi, Hanne & Me. Just have to say that it was Per Sundnes who took this picture!

7

Lindsay Ell, if you haven’t heard of her, YouTube her!

Oslo, Norway Meet & Greet-9967_0

I look like a dork..but here am I with The Band Perry! Reid, Kimberly, me and Neil!

10

And some souvenirs.. signed ticket, picture and meet and greet sticker AND a guitarpick!

123456Vært på noen konserter i det siste?

Been to any concert lately?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Koret, Musikk og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

19 svar til Happiness can be a concert ticket…

  1. Kristine sier:

    Så heldig du er – kjempekult! fine bilder🙂

  2. Det er utrolig lenge siden jeg har vært på konsert ;o
    sv: Sjekk om du ble ukens blogg hos meg! Husk det er ukens blogg hver uke. Poster et innlegg på søndager og da kan du melde deg på nytt!:)

  3. Nei, har ikke vært på konserter i det siste. Ser ut som du har kost deg den siste måneden🙂

  4. werothehero sier:

    Hørtes jo ut som om du har gjort mye gøy denne måneden selv om du har vært litt syk.

  5. Sigrid sier:

    Det så gøy ut! Og nei, det er kjempelenge siden jeg var på konsert sist og da var det vel…vg-lista :p

  6. Astrid sier:

    Jeg er fortsatt på skyer etter den konserten der, og er kjempeglad for at jeg skal få se dem igjen i Dublin i mars😀 Og forhåpentligvis også i Nashville til sommeren, hihi😉
    Kanskje jeg får møte dem igjen i året som kommer?😮
    Uansett, fantastisk konsert og fantastiske mennesker❤

    Ellers så skal jeg jo på julekonsert med Hanne Sørvaag idag da!

  7. Astrid sier:

    Ps. Bildene dine er kjempefine + du må slutte å si at M&G bildet ditt ikke er bra, for det er kjempefint!😀

    Jeg hadde også M&G, og det er noe jeg aldri kommer til å glemme😀 Verdens skjønneste folk!

Please reply

