For the music lover…

Jeg har jo mitt hjerte i musikken og da spesielt i Country sjangeren som de fleste har skjønt. Jeg snublet over siden OctoberWish for en stund tilbake, som lager iPhone dekseler eller iPad deksler av forskjellige sanger. Helt fantastisk side. Hun lager også etter forespørsel og jeg har hatt et sitat jeg har vært så utrolig glad i som sier så utrolig mye. Jeg sendte dette til henne og hun laget deksel som jeg fikk i posten for to dager siden.

PHONE

Dekslene ligger på en 150kr og det er inkludert frakt til Norge. Er UTROLIG masse å velge mellom, du trenger ikke en gang like sangen eller musikken for det er mange fine linjer fra sanger som er plukket ut som deksler. Jeg er veldig stolt av dette, da jeg kan bli minnet på disse kloke ordene hver dag.

Tenkte dette er en fin julegave for den mobil og musikk avhengige…

I have my heart in music and as you all know especially in Country music. I stumbeled over a website; OctoberWish a little while ago. One amazing site with iPhone cases and iPad cases made from lines from favourite Country songs. She also make cases after wishes from you. I sent her a qoute that I read everyday because it means a lot to me, she made it in to a case for me that I got in the mail two days ago.

The cases are around $24,58 and that was with shipping (to Norway though). But £11.00 is really not bad at all for an iPhone case. And it makes the perfect Christmas present for the phone and music addicted..

Hva synes dere om siden?
What did you think of the site?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

25 svar til For the music lover…

  1. KIA sier:

    Så fint deksel🙂 Jeg har et smykke jeg bærer hver dag med symbolene tro håp og kjærlighet.

  2. Det dekslet var utrolig pent! :O❤

    Hadde satt stor pris på om du tok en liten tur innom min blogg ^^

  3. Kristine sier:

    Så kreativt og fint deksel🙂

  4. Henriette sier:

    Åååh, dekselet var jo bare superfint, mange fine ord! Tenkte jeg skulle innom siden nå å sjekke, kan tenke meg at det er masse fint innpå der!🙂
    Peace and Love ❤

  5. Astrid sier:

    Søren så irriterende at iPhonen min mest sannsynlig kommer til å dø snart, og jeg ikke er helt sikker på om jeg skal ha iPhone neste gang… Skulle ønske de lagde deksler til forskjellige smartphones :-p

  6. juthamat sier:

    det var kjempefint deksel, og teksten.😀

  7. Randomjenta sier:

    For en lur idé! Dekslet ble kjempebra😀

  8. Ak. sier:

    Ah, for et nydelig deksel, nydelig tekst!

Please reply

