GOD JUL/Merry Christmas

Litt lite blogging i det siste men jeg har konsentrert meg om juleforberedelser. Jeg ønsker alle mine herlige blogglesere en riktig god Julefeiring. Her står Tre Nøtter Til Askepott på TVn, blir aldri jul uten den. Nå er hun kommet på ballet og møter prinsen *sukk*. Igjen, GOD JUL ønskes dere med en av de fineste julesangene  jeg vet sunget av de nydeligste menneskene jeg vet om.

My blog has been still for a time, but Christmas preperations has been my one and only priority. I wanna wish all my lovely blog readers a lovely Christmas. «Cinderella» is on now and she has just arrived to the ball and met the Prince, AHH I just love this. Again, MERRY CHRISTMAS from me to you, with one of the loveliest Christmas songs I know, sung by the most wonderful people I know.

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

4 svar til GOD JUL/Merry Christmas

  1. Kristine sier:

    Ønsker deg en fin jul🙂

  2. motionocean sier:

    Goood jul til deg også, Veronica!!😀

Please reply

