2013 #2

April 2013: Prøver til ekstraforestillinger med Hakkebakkeskogen startet igjen. Ryggen min sviktet og jeg fikk så intense smerter at jeg møtte badegulvet med et brak og så ut som en mishandlet jente da jeg slo haken og bet hull i leppen. Hadde blåmerke i flere uker etterpå og fikk rare blikk. Var med tante for å prøve brudekjoler! Var også på teater og så Jungelboken (amatørteater) sammen med gode venner.
-The play I was in «Hakkebakkeskogen» started again. My back crashed and I passed out because of pain. Was with my auntie finding her wedding dress. Spent time on theatre with good friends.

Mai 2013: Hakkebakkeskogen hadde sin siste forestilling og jeg hadde siste forestilling noen gang som Petter Pinnsvin. Vi hadde sangoppdrag med koret jeg synger i og hadde to nesten hele dager i Grieghallen der vi sang for konfirmanter som konfirmerte seg borgerlig. Jeg var i konfirmasjon til min kusine i Sunnfjord, Lady Antebellum gav ut albumet sitt «GOLDEN» og det var lært utenatt dagen etter. Feiret 17 mai stille og rolig. Kacey Musgraves nedtelling startet!
-Last «Hakkebakkeskogen» show and last time ever as Peter Hedgehog. We had choir concerts and it was awsome. Lady Antebellum realised their album GOLDEN and I knew the words the day after. Started countdown to Kacey Musgraves concert. 

Juni 2013: Jeg vant billetter til humordagene i Bergen og fikk med meg en venninne på impromusikal, det var utrolig moro. Koret hadde konsert og det var UTROLIG kjekt! Fikk endelig timer hos fysioterapeut pga ryggen min. Ble valgt som nestleder i boretslagstyret (VOKSENPOENG). Så Safe Haven med verdens beste Anne-Birthe i byen og vi traff Chris Medina! Fant endelig kjole til å bruke i bryllupet til min tante. Meg og Anne-Birthe var sprekinger med tur på Fløyen (ingen bane nei).
-I won some tickets to the humour festival in Bergen. Choir had another concert and I started physio because of my back. I was voted to be in the board of the apartment houses I live in (grown-up points). Saw Safe Haven with my best friend and we met Chris Medina. I found a dress to wear to my aunties wedding and Anne-Birthe and I had a really good hike up to Fløyen.

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Året Som Gikk, Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

28 svar til 2013 #2

  1. juthamat sier:

    åh, må har vært kjekt å vinne billettene!😀

  2. Monika sier:

    Åh så artig😀

  3. KIA sier:

    Høres ut som du har hatt det kjekt!🙂

  4. Kristine sier:

    Så fint innlegg🙂

  5. Sigrid sier:

    Så mye gøy du har gjort! Jeg satser også på å begynne i kor/med noe kreativt og sosialt snart🙂

  6. Henriette sier:

    Du har vært utrolig heldig i året som har vært! Du har reist, vunnet og opplevd utrolig mye, jeg misuner deg, du er kjempeheldig!😀
    Peace and Love ❤

  7. Kjekt å vinne noe da🙂 Ser da ut som du har lagt et flott år bak deg.

Please reply

