2013 #3

Juli 2013: Billetter til The Band Perry på forhåndssalg ble bestilt og nedtelling i gang. En fantastisk Stockholm tur sammen med mamma og en venninne av mamma. Var på ABBA museum og bare koste oss masse. Ordentlig jentetur. Meg og Anne-Birthe campet i Ervikane og vi badet i sjøen til tross for at det ikke var helt varmen til det. Årlig tradisjon med Anne-Birthe, nemlig TOPP20 konsert! Vi reiste også til Værlandet til besteforeldrene mine fordi min tante skulle gifte seg. Så det ble en fin bryllupshelg med familie. Var med Lene på hesteryggen;) Fikk et innfall at jeg skulle sykle mine 17 km til jobb og sylet en del ganger.
-Ordered tickets to The Band Perry concert and the countdown began. A wonderful trip to Stockholm with mom and a friend, we went to the ABBA museum and much more. Really fun girl-trip. Anne-Birthe and I went camping in «Ervikane» and we even took a swim in the sea, even though it was a little bit to cold. Traditional turn up at the free concert «TOPP20» in Bergen. I was on the horseback again together with Lene. Went to my aunties wedding and I got this idea to ride my bike to work.. only 17 kilometres (1hour on a bike).

August 2013: Fortsatt sykling til jobb og brukte mindre og mindre tid for hver gang. Også enda en fjelltur med Anne-Birthe i fint sensommer vær. Hårmodell hos Falco.
-Still riding my bike to work… and still beating my time everytime and so proud. Another hike in the mountains with Anne-Birthe and hairmodelling for my friend Falco.

September 2013: Jeg ble ett år eldre og beveget meg inn i slutten av 20 årene (HJELP!). Korseminar og fikk se nye og gamle medlemmer igjen etter en lang ferie. Hårmodell fortsatt og syklingen de 1,7 milene til jobb ble holdt oppe. Var på release konsert for Myrna Braza sammen med Anne-Birthe. Var på teater sammen med mamma og så Dyveke. Så Kardemommeby sammen med to venninner fra Hakkebakkeskogen og hadde filmkveld hos Anne-Birthe. Var også på Bernarek og Kalvø revy med mamma.
-I got a year older and are now in my late twenties (HELP). We kicked off a new season with the choir with a whole weekend of singing. Still hairmodelling and riding my bike. Releaseparty for Myrna Braza together with Anne-Birthe and some theathre visits with my mom. Movie night with Anne-Birthe.

Dette innlegget ble publisert i Året Som Gikk, Hverdagsmas. Bokmerk permalenken.

6 svar til 2013 #3

  1. Så kult at du så The Band Perry!

  2. Keths sier:

    flink du er som sykler!! jeg går til skole og jobb, men blir jo litt bybane og buss til det andre:p

    • Veronica S sier:

      Nå er sykkelen i boden da..men det er fordi det er litt kaldt.. men den skal ut STRAKS det blir syklevær;) Tusen takk;)
      Nå går jeg av bussen et godt stykke før jobb også går jeg derfra!

  3. Randomjenta sier:

    Sykling er gøy! Men når man bor et sted med tusen bakker for å komme seg hit og dit, slik jeg gjør, blir det til at sykkelen sjeldent kommer fram.. :p Men du er dyktig! Høres ut som du har hatt et begivenhetsrikt år!

    • Veronica S sier:

      Er en del bakker her og.. sånne slække greier så ikke ser ut som bakker men jaggu merker man det når man sykler motsatt vei liksom haha;) Tusen takk;)
      Ja, hatt ett supert år!

Please reply

