2014 I Welcome You…with all you have to offer…

Jepp, første hele uken i 2014 er vel overstått og HEY man overlevde. Jeg har hatt en uke med mye overskudd og nytt mot og som jeg LIKER det. Dette nye året skal virkelig bli et kjempebra år for det har jeg bestemt. Har egentlig ikke noen spesielle nyttårsforsett, annet enn å virkelig tenke igjennom hva jeg kjøper slik at jeg kan spare penger på ubrukelige ting å bruke penger på en konsert eller et teaterstykke som dukker opp i 2014. Ha litt penger så man kan være litt mer spontan.

Forløpig har året startet med korøving, herlig å se gjengen i BrazaNova igjen. Ikke minst så kan jeg fortelle dere at jeg er med i «Annie» musikalen som settes opp i Fyllingsdalen Nye Familieteater. Jeg skal dele rolle med en annen og rollen er Sophie i Hooverwille, skal være en av Warbucks tjenere og en av radiojentene. Gleder meg kjempemasse, er et helt herlig ensemble eller «gjengen» som vi kaller oss. Vi har en fantastisk entusiastisk regissør med navn Lykke, hun er kjempeflink og blir så kjekt med øvinger fremover. Premiere er 27 Februar.

anniemanus

Remembering scripts is not always easy/ Manuspugging er ikke alltid lett

Ellers hadde BrazaNova «konsert» i går på en juletrefest og det var kjekt. Ingenting er som å ha julestemning litt lengre enn bare 24 desember vel? Bor du forresten i Bergen og har lyst til å synge i kor, sjekk ut BrazaNova sin blogg.

koret

mariaogvero

Maria and I posing for the camera.

For dere som lurer, JA det er nedtellinger til nye konserter i 2014 allerede! Jeg er jo ikke Miss MUSICalqueen for ingenting. Meg selv, Maria og en barndomsvenninne (Elisabeth) skal bli sånn 9-14 år igjen for vi skal å se Backstreet Boys på Koengen i Bergen. Lovet meg selv da jeg var liten og før jeg fikk data i hus at den gangen Backstreet Boys kom til Norge så skulle jeg å se dem. Mistet dem forige gang, men nå kommer dem til BERGEN!! Og dit skal JEG! 11 dager etterpå reiser jeg og Maria til Heidi og vi skal på Brad Paisley i Oslo Spektrum. DET gleder jeg meg masse til. Så, selveste JUSTIN……….TIMBERLAKE (haha) 8 mai sammen med Melissa. Min tid sin Justin Bieber… var mega fan av N*Sync da jeg var yngre så da må man ha med seg Mr.Justin himself. Masse å se frem til allerede..og man har så vidt begynt på 2014 WOW.

So, the first REAL week of 2014 is over and done with and HEY we survived. I’ve had a week with lots of energy and new starts and oh how I LIKE it. This new year is really going to be one amazing year, because I decided that. I don’t have any special new years resolutions other than I need to think about what I’m buying if I really need it. So I can save money and be more spontaneous, like get concert tickets to a concert I really wanna go to or theatre tickets. Whatever 2014 has to offer, I need to be prepared.

This year started with Choir rehearsals with the lovely BrazaNova. So lovely to see the girls again. I can also tell you that I’m in the cast of «Annie» the musical which is staging at Fyllingsdalen Teater (local Bergen theathre) and I’m so excited. I’m sharing my role with another, but I’m Sohipe from Hooverwille, one of Warbucks maids and one of three radio girls. So happy to be one of the amazing cast. Our director is the amazing Lykke who is brilliant. Premiere is February 27th.

We had our first gig with BrazaNova yesterday at a Christmas party and that was great. Nothing is having the Christmas spirit after Christmas as well.

For those who wondered, YES, new countdown for concert 2014 has begun. I’m not called Miss MUSICalqueen for nothing. I’m kicking it off with my childhood heroes Backstreet Boys together with Maria and my childhood friend Elisabeth. We are so ready to go back to our 9-14 years old self again. I promised myself when I was younger (before computers came in to my home) that whenever Backstreet Boys came to my country I would go to their concert. I missed them last time, but THIS time they are coming to BERGEN and I just need to go! Next concert is Brad Paisley. Maria and I are going to Heidi and we all go to Oslo Spektrum to see the genius country man. I’m really looking forward to that. Then..JUSTIN…….TIMBERLAKE (haha) May 8th with Melissa. My generations Justin Bieber. I was a huge N*Sync fan when I was younger so need this concert with Mr.Justin himself.
I have a lot to look forward to and 2014 has just begun! WOW.

Dette innlegget ble publisert i "Annie", Hverdagsmas, Koret, Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til 2014 I Welcome You…with all you have to offer…

  1. Kjekt at det nye året har startet så bra🙂 Hehe, du skal endel på konserter fremover du nå! Artig🙂

  2. motionocean sier:

    Liiiiker positiviteten, hurra!! Wiiiiii Og bra forsett!!

  3. Henriette sier:

    Så heldig du er, sparer penger til spontane ting er ikke så værst nyttårsfortsett! Kanskje jeg skal gjøre det samme?🙂
    Konserter og teater er så gøy! Jeg burde gå på det oftere! OG du får ha masse lykke til med Annie!😀
    Peace and Love ❤

    • Veronica S sier:

      Aww tusen takk! Nei sant? Jeg tenkte jeg vil ha noen annet enn alle disse: spise sunt, trene mer osv osv osv..så her er det pengesparing slik at jeg kan gjøre noe GØY! JA, jeg synes du skal gjøre det samme!
      Konserter er kjempemoro! Tusen takk;)

  4. Kristine sier:

    Så fint innlegg. Kos deg i kveld🙂

  5. Sigrid sier:

    GØY GØY GØY! Jeg har tenkt å begynne i kor også, og håper jeg liker det like godt som deg🙂

    Kos deg masse med Backstreet Boys og de andre du skulle på konsert med😀

Please reply

