What doesn’t kill you…..

Forrige uke gikk i Annie-øvinger og det ER SÅ GØY! For en gjeng! Ja, det er et konkurranse miljø innen teater, MEN Fyllingsdalen teater har man et helt unikt miljø der man alle er like selv om hvor stor/liten rolle man har i et stykke. Ung som «gammel» snakker man sammen og skaper et hyggelig miljø der vi alle stortrives. Jeg ELSKER den gjengen og jeg ELSKER å være innenfor Fyllingsdalen Teater sine vegger igjen. SELV om jeg akkuratt nå sitter her med bakteriell (smittsom) halsbetennelse og har fått penecillinkur som jeg starter på. Kryss fingrene for meg at jeg er oppe og går igjen, for akkuratt nå går jeg glipp av en uke med jobb og en uke med Annie…fordi jeg ikke klarer å spise og jeg har vondt for å snakke. Må ha litt sutre-synes-synd-i-meg-selv-innlegg!

Forrige uke fikk jeg også hengt litt med min kjære bestis Anne-Birthe igjen også. Vi storkoste oss på skøyter på Slåtthaug Kunstisbane.

isbane1

Best friends forever

moi

Ice Queen Veronica

ab

Ice Queen Anne-Birthe

Last week was busy with Annie rehearsals and it is SO MUCH FUN! What an ensemble! I know it is sometimes the theatre environment is really competitive, but not here. We have one unique ensemble where everyone either they have the biggest roles or the small roles we all are equal. «Old» as young we all are supportive of each other and we have lots of fun together. I just LOVE these people and I LOVE being a part of the theatre Fyllingsdalen again. Even if I’m right now sitting here with an bacterial throat infection and are set on antibiotics right now. I will miss this weeks rehearsals and this weeks work and it sucks! But I can hardly get food down my throat without being in pain and it hurts when I talk. (Yeah I needed this poor-me-kinda-sentences in here).

Last week I also got some time with my best friend Anne-Birthe. We went ice-skating/figure skating and had a lot of fun!

Har du holdt deg frisk hittil i år?
Have you been well?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i "Annie", Hverdagsmas og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

20 svar til What doesn’t kill you…..

  1. begynner og bli forkjølet nå dessverre😦

  2. werothehero sier:

    åh, det hørtes ikke godt ut! du får ha god bedring. er så typisk å bli syk når man minst vil det.

  3. Tanja sier:

    Driver og blir syk nå «/ God bedring!:)

  4. Henriette sier:

    Uff, så dumt at du har fått en sånn halsbetennelse, det er ikke gøy å få i det hele tatt! Du får ha god bedring!🙂
    Bildene fra skøytebanen så utrolig gøy ut! (:
    Peace and Love ❤

  5. Theresa sier:

    Jepp, det har jeg heldigvis🙂 God bedring!

  6. Har vært frisk hittil i år, men nå blir jeg nok syk siden jeg har sagt det! God bedring🙂

  7. ja jeg har holdt meg frisk gittil i år🙂 god bedring!

  8. Keths sier:

    uffda, god bedring!! annie er såå gøy😀

  9. Heidi Olsen sier:

    Ja, jeg har faktisk holdt meg nokså frisk hittil år! God bedring😀

  10. motionocean sier:

    LIKER! Så fiiiinthurra!

Please reply

