Stay Strong…

staystrong

For litt siden skaffet jeg meg boken «Staying Strong» av Demi Lovato. Det er en slags dagbok dag for dag gjennom et helt år, med datoene skrevet og noen motivasjons ord under. Hun deler litt av det hun har vært igjennom og samtidig skriver at livet virkelig er verdt å leve. Denne jenten er virkelig mer reflektert enn hva jeg trodde og jeg anbefaler faktisk boken til alle jeg kan. Man kan lese den på nytt igjen år for år og helt ærlig, å våkne til gode motivasjon ord hver dag gjør virkelig dagen bedre. Boken finner du på ARK sine sider HER og nå koster den bare 126 kr. Verdt å invistere, virkelig.

Har enda ikke sett FROST/FROZEN men denne sangen fra filmen sunget av Demi har jeg hørt på veldig mye i det siste.

Not long ago I got the book «Staying Strong» by Demi Lovato. It’s like a day to day journal for the whole year with the dates written down with some words from herself and some good qoutes. She shares a little bit from her own life and at the same time help showing that life is worth living. This girl is really more reflected than I gave her credit for, I really speak warm about the book to people I know. You can read it year by year, and honestly, waking up reading some good words of motivations everyday makes your whole day so much better. You can get your copy on Amazon HERE. Worth the investment.

I haven’t seen FROZEN yet, but the theme song sung by Demi is a song I have listened to a lot lately.

Har du boken?
Do you have the book?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

14 svar til Stay Strong…

  1. Theresa sier:

    Nei, men jeg har veldig lyst på den🙂

  2. nei, men jeg skulle absolutt ha lest den! Har vært sykt dårlig til å lese bøker de to siste årene..

  3. Har ikke boka, men MÅ kjøpe den! Ha en fin kveld videre🙂

  4. Kathrine sier:

    Har ikke boken, men fikkk lyst på den!🙂

  5. Vilde sier:

    Åh, jeg ELSKER Demi, hun er virkelig et stort forbilde – så denne boken tror jeg nok at jeg MÅ ha❤ Takk for tipset, må sjekke den ut ^^

  6. werothehero sier:

    Hm, kanskje jeg skal ta en titt i den.

  7. Har ikke boka🙂 Men har sansen for Demi! Hun virker så veldig snill og grei🙂

Please reply

