The dice said 5…

1606972_10152367001942317_2131822271_n

Photo by Silje Bjordal

Wow, er ca 4 uker siden jeg har blogget og det med god grunn, jeg har vært super opptatt i det siste. Vi har hatt intense øvinger på «Annie» musikalen på Fyllingsdalen Teater så og si hver dag frem til premieren gikk av stabelen 27 Februar. Vi har hatt lange dager men åh så moro. Vi er kjempemange mennesker sammen, små og store og vi har storkost oss sammen alle sammen. Å spille forestillinger med denne gjengen er rett og slett fantastisk. manusTorsdag var som sagt premieren, vekk med manus og på med game-face for vi skulle virkelig vise at dette kan vi og dette koser vi oss med. JAMMEN fikk vi en femmer i BA og vi er strålende fornøyde. Virkelig blitt min andre familie denne gjengen her og jeg er så heldig at jeg får spilt med både Rødt og Blått cast (ja, vi er to cast). Føler meg utrolig heldig som får være med som tjener, mrs Green, Sophie og Boylandsister. Må bare også si at Lykke Kristine Moen er en fantastisk regissør. Utrolig moro å få instuksjoner av henne. Stolt av gjengen og utrolig solt over at jeg skal stå på scenen en del forestillinger til sammen med supre mennesker som jeg er blitt så utrolig glad i. bollerfasteEtter å ha steppet inn i gårsdagens OG premiere forestilling på torsdag kunne jeg slappe godt av i dag for det trengte jeg virkelig. Merker leddene mine begynner å streike litt etter lange dager med jobb først, så noen timer på teateret og hjem for å gjøre det samme dagen etter. Nå merker jeg overskuddet kommer snikende tilbake og er superklar for ny uke som starter i morgen med jobb, så siste innspurt på RØD gruppe før vår premiere på «Annie» på torsdag. Så i dag så fant jeg frem husmoren i meg og bakte Fastelavensboller til familien. Og de ble faktisk kjempegode.

Wow, it’s been like 4 weeks since I’ve blogged and that with a good reason. I’ve been busy with «Annie» rehearsals everyday at the Theatre. We’d had some long days towards our Opening Night which were February 27th and we did very well. We got a 5 (out of 6 possible) in one of the newspapers and we are thrilled. Long days, but oh so much fun. Adults and kids having fun together in this show, I’m so happy to be a part of this.

Thursday, the opening day was the game-face on and I stepped in for one of the cast members. This has really been my second family for so long and I love each and everyone of them. And I’m lucky enough to play with the red cast and the blue cast. I have the part as a servant, Mrs Green, Sophie and a Boyland sister. I also have to say that our director Lykke Kristine Moen is awesome in her work. I’m so happy to be on stage with this cast for some nights!

Today I have just been relaxing. My arthritis is acting up a bit after busy days, but today I feel my spark coming back and I’m ready for the new week to come along. I even baked buns today, something we called «Fastelavensboller» in Norway. They were really good.

So, what have you been up to lately? Hva har du drevet med den siste tiden?

Dette innlegget ble publisert i "Annie", Hverdagsmas og merket med , , . Bokmerk permalenken.

18 svar til The dice said 5…

  1. Det høres da ut som du har nok å fylle dagene med ja🙂

    Nei, her går det i jobb, venner og musikk.

  2. motionocean sier:

    Åh så HIMLA fint!!! Annie er bra, og teaterliv er digg! grattis med femmer og wwiiiii lykke til med resten!

  3. Werothehero sier:

    Gratulerer så masse! Og de bollene så veldig gode ut!

  4. Vilde sier:

    Oj, skjønner at du har vært opptatt da! Så utrolig gøy med Annie😀 Det å spille skuespill er jo bare supergøy, men vet ikke om jeg hadde turt det… Hehe🙂 Veldig deilig å ha noe å gjøre også!

  5. Keths sier:

    jeg driver på med den der såkalte utdanningen…. Og vasing! Du er flink, høres ut som du får gjort mye🙂

  6. frustrertfrueihouston.blogg.no sier:

    En 5’er var dere absolutt verdt. Jeg fikk jo gleden av å se generalprøven, og koste meg kjempemasse. Skikkelig flinke var dere alle sammen.🙂

  7. Theresa sier:

    Høres ut som du har kost deg!
    Jeg har vært opptatt med skole, trening og venner🙂

Please reply

