Monki & Luna

For tiden er jeg hundepasser (sammen med resten av familien) for to små Engelske Toy Terrier, Luna på 14 uker og Monki på litt over ett år. De er virkelig morsomme, den lille er det MYE futt i men ikke utenfor huset, hun liker ikke å gå langt på tur og klager like så gjerne på det. Den andre snuppa er litt mer glad i tur og bryr seg ikke mye om at minsten blir båret litt. Veldig koselig med hund i huset igjen, men merker at skal jeg ha hund igjen så skal jeg vente litt til jeg får egne barn kanskje.

These days I’m dog-sitting two small English Toy Terries, Luna who is just 14 weeks and Monki who is a little bit over a year. De are really funny, the little one is a hand full but she doesn’t like to go outside for a walk. The other cutie is more fond of that so she doesn’t complain that we have to carry the little one sometimes. It’s fun to have a dog in the house again, but I think I’ll have to wait a little while if I’m ever having a dog again. Maybe until I have children myself.

monkiogluna

monkiogluna2Ellers har det vært en kjekk uke med konsert og jobb. Fredag hadde jeg til og med tid til å bake banankake til mamma og min bror. Den ble utrolig god, fikk boken «Bursdagskaker» av en kollega til jul og har liksom ikke hatt tid før nå å give løs på den. Gleder meg til å prøve de andre oppskriftene også.

This has been a good week with concert and work. Friday I even had the time to bake a banana cake to my mom and my brother. It was delicious! I got the book «Birthdaycakes» for Christmas from a co-worker and I didn’t have the time until now to actually try some recipes. I can’t wait to try the other cakes as well.

kakebok banankakeI dag sliter jeg dessverre med vonde ledd, utrolig irriterende at det er blitt kuldegrader nå, nå som det skal være vår og lysere tider. Vi satser på at det går over fort slik at jeg er tilbake i jobb igjen på torsdag. Skal jo på konsert (igjen) på lørdag, selveste Brad Paisley! Og den skal jeg på sammen med Heidi og Maria. Gleder meg.

Today I’m home with painful joints, my arthritis is not being very nice to me, which is annoying. Now the cold weather has set in a little to late, I need it to be spring like it’s supposed to be and brighter days. Hopefully I’m back to work on Thursday. I’m going to see Brad Paisley on Saturday with Heidi and Maria, I’m so excited.

Så har dere hatt en fin helg?
So people, did you have a great weekend?

Veronica S

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

20 svar til Monki & Luna

  1. Keths sier:

    Jeg har hatt en fin helg ja😀 Lest mye, og kost meg!

  2. Det er hyggelig med hunder i huset, og jeg kan tenkte meg at det er fart med to🙂

  3. Vilde sier:

    Aw hihihi, så kos! Monki minner meg om butikken, og Luna minne meg om dattera til fetteren min, hihi :)) Huff, virker ikke deilig å ha vondt i ledd, men håper du får det fint på konsert til lørdagen😀

  4. Line H sier:

    Åh herlig å få være m hunder, vil jeg også❤ ha en din tirsdag🙂

  5. Julia sier:

    Hej! Fin blogg🙂
    Kolla gärna in min nystartade och kolla in top 10 på most-have nu till våren.
    Har precis flyttat till Norge från Stockholm så följ med hur jag hittar lyckan.
    Säg gärna vad du tycker🙂
    Kram

  6. Siv sier:

    Åhhh så fint selskap!

  7. Werothehero sier:

    Jeg er supersuper redd for hunder, så energiske valper er det verste jeg vet haha. Selv om de er innmari søte da!

Please reply

