Got my new boots on…

2014-03-22 14.10.13 kopi

Maria & Veronica on tour!

Forige helg var jeg med HERLIG selskap på Brad Paisley konsert i Oslo. Lørdags morgen reiste jeg og Maria fra Bergen til Oslo. I Oslo traff vi Heidi som også skulle være med på konsert. Vi hadde det kjempekoselig med vors på hotellrommet til meg og Maria, spising på Peppes Pizza og ikke minst: BRAD PAISLEY konsert. Selv om for meg var høydepunktet oppvarmeren Chris Young. Sexy mann, sexy stemme, herlige sanger. Jeg fikk også brukt mine FLOTTE boots som jeg var så heldig at en kollega av meg kjøpte for meg i Houston Texas. Lørdag 22 mars var det nemlig mer harry å IKKE gå i boots eller hatt i Oslo sine gater.
Etter konsert-tur var det innom hotellrommet igjen for å hive i oss litt flere alkehyler før turen gikk på byen der vi traff Ronnie som er verdens herligste, som jeg spilte i Hakkebakkeskogen med i fjor. Alt i alt, en HERLIG konsert helg, med herlige mennesker.

Last weekend I went to Oslo to Brad Paisley concert with REALLY GREAT company. Saturday morning Maria and I went from Bergen to Oslo where we met Heidi who joined us for the concert. We had a really great pre-party at the hotelroom, dinner at Peppes and then concert with BRAD PAISLEY! Even though I was a little bit more excited for the suppoert who were Chris Young. Sexy man, sexy voice and lovely songs. I also got to wear my boots for the fist time, my lovely boots that my collegue bought for me in Houston Texas. Saturday March 22nd was really the day in Oslo that if you DIDN’T wear a cowboyhat or boots, you were a bit of an outsider. 
After the concert we went back to the hotelroom to drink a little bit more alcohol before we went downtown and met a friend of mine who I played theatre with, Ronnie. He is AWSOME.
A great concert weekend with LOVELY people!

2014-03-22 18.36.15 kopi

Maria, Me & Heidi VERY concert ready!

2014-03-22 20.01.27 kopi

Mr SEXY man Chris Young!

2014-03-22 21.08.52 kopi

The Country man himself, Brad Paisley and YES I was this close.

2014-03-22 21.29.21 kopi

 

Me & Maria ready for a night out.

Me & Maria ready for a night out.

Me & Ronnie

Me & Ronnie

MY BABIES! MY BOOTS!

MY BABIES! MY BOOTS!

Var du på konserten til Brad Paisley i Spektrum?
Did you go to the Brad Paisley concert in Oslo?

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

14 svar til Got my new boots on…

  1. Siv sier:

    Liker – både konsert, fintfolk og boots!

  2. Så tøffe boots! Er de blå?🙂

  3. Vilde sier:

    Så sjukt gøy! Virket som en heerlig kveld ^^ Superrkule boots❤

  4. Keths sier:

    Gøøøy😀 Du finne på så mye kjekt😀 Jeg var ikke på konsert nei😉 Kjempefine boots btw🙂

  5. Camilla sier:

    Så gøy🙂 Nei, var ikke der😉

Please reply

