In the jungle the quiet jungle…

På mandag var det bestevenninne tid på høyt plan. Anne-Birthe og jeg dro til Åsane for å så ha oss en fin spasertur på veien til Stoff & Stil. (Tilsammen den dagen hadde jeg 6 bussturer). Der var det mye kjekt altså, ble inspirert til alt mulig, men klarte å holde meg i kinnet. Kom hjem med det vi skulle + at jeg kjøpte noe til å pimpe opp Conversene mine med. Jeg liker at mine Converse ikke er helt lik alle andre sine. Fant to kule sløyfebånd, ett hvit med lilla prikker til mine lilla sko og ett med skriften «In the jungle the mighty jungle the lion sleeps tonight, in the jungle the quiet jungle the lion sleeps tonight» som jeg bare MÅTTE ha til de rosa Conversene mine.

Monday was bestie time. Anne-Birthe and I took the bus to Åsane in Bergen and a long walk to Stoff & Stil (Fabric & Style). (I were on 6 busses that day). Such a fun store with lots of inspiration, but I manage to almost only buy what I came there for. I bought som ribbons to pimp up my Converse with. One was white with some purple dots for my purple Converse and the other one had the inscription «In the jungle the mighty jungle the lion sleeps tonight, in the jungle the quiet jungle the lion sleeps tonight» that was just perfect for my pink ones. 

pimpinshoes

Here is the before and after pictures

I dag har jeg vært på en skikkelig herlig sykkeltur fra meg til XXL-sporten for å kjøpe sykkelhjelm til mamma. Tur/Retur ble det tilsammen 30.8 kilometer og jeg er virkelig fornøyd med treningen der ja. Hvorfor sitte å svette i en spinningtime når man kan ta sykkelen langs flott sykkelsti med natur på hver side? Ikke minst frisk luft!

 I rode my bike today to a sport store were I bought my mom a new bike-helmet. Back and forth I rode about 30,8 kilometres (19,14 miles) and I’m really pleased with that work out. What sit in the gyms riding a stationary bike when you can just use your own bike on nice tracks with nature around you? AND fresh air! 

Hva synes du om skoene?
Hva har du gjort i dag?
What did you think of the shoes?
What have you done today?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hobby, Hverdagsmas og merket med , , . Bokmerk permalenken.

18 svar til In the jungle the quiet jungle…

  1. Skoene ble fine med de lissene da🙂

  2. Kristine sier:

    Så artige skolisser🙂

  3. Keths sier:

    Så stilige skoene ble😀

  4. Vilde sier:

    Så koselig det virka😀 Conversene ble også veldig fine❤ Oj, for en lang tur – det ble nok en bra treningsøkkt, ja :))

Please reply

