It’s the friends you can call up at 4 a.m. that matter…

Quoten i overskriften er fra – Marlene Dietrich og passer fint for helgen som gikk. Jeg er så utrolig heldig å ha mange fine mennesker i mitt liv, men to av dem er helt spesielle, Anne-Birthe og Maria.
Lørdag til søndag var jeg på besøk hos Maria som bor litt utenfor Bergen og jeg har storkost meg. Skikkelig venninnekveld med fine samtaler, sang, grillings, god drikke i glasset og latter. Ikke minst en ganske så lang gåtur hjem fra pub (vi gikk i 1time og 20 min) etter man har vært på dansegulvet i noen timer. Jepp, en vellykket venninnekveld som skal gjentas ganske så snart. Jeg er superheldig som har en venninne som Maria!
Søndagen ble det en god kjøretur til korøving med BrazaNova, men først var det hangover mat på McDonald’s som ble nytt ute i barnehagen der jeg jobber og vi har korøving (sånn mat er lov når man har dagen derpå).

The quote is from -Marlene Dietrich and suits the passed weekend very well. I’m so truly blessed with lots of lovely people around me, but two of them are a little more special; Anne-Birthe and Maria.
Saturday to Sunday I was spending time with Maria where she lives, a little outside Bergen and I had a blast. A real girls night with good conversations, singing, BBQ, some good drinks and lots of laughter. And not to mentione a long walk home from the bar (we walked for 1 hour and 20 minutes) after being on the dancefloor for some hours. A really good girls night out and we are totally doing that again soon. I’m so lucky to have a friend like Maria!
Sunday we had a long drive to choir rehearsals with BrazaNova, but first, we had some hangover food at McDonald’s which we ate ourside the kindergarden were I work and we rehears (that kind of food is so totally legal to eat when you are hungover).

radoy1

She has got ocean view to envy!

mariagriller

Someone knows how to BBQ

party

Ready for a night out

kor

Choir rehearsals with a bit of a hangover

Lørdagen før jeg traff Maria var jeg på fotosession og jeg var kjempenervøs siden jeg gikk alene på den. Det viste seg å være kjempegøy, jeg ble sminket av en profesjonell og det var ganske morsomt å bli tatt bilder av. Jeg er jo ekstremt selvkritisk så av 90 bilder så fant jeg faktisk 3 bilder jeg virkelig likte. To av dem er i den nye headeren min.

Saturday before I met Maria, I went to a photoshoot and I was kind of nervous because I went alone. It turned out to be so much fun, I got my make-up on by a professional and then a fun photoshoot. I’m almost never pleased with any pictures of myself, but from 90 pictures taken I was really pleased with three of them. Two of them are my header right now.

bootsa

gnøkkelen

speilbildeI morgen skal jeg sammen med Anne-Birthe på førpremiere på filmen «The Other Woman» på Bergen Kino, med rød løper og greier. Jentekveld med coctailkjoler blir moro, natt til 1 mai så best med alt er jo at det er fri dagen etter.
Hva skal dere natt til 1 mai?
Hva synes du om bildene?

Tomorrow I’m gonna spend with Anne-Birthe to the pre-premiere on «The Other Woman» at the cinema here in Bergen. There’s going to be a red carpet and everything. A girls night with some coctail dresses on, this will be fun. And it’s night to May 1st which means it’s a day off in Norway so that just makes it all better.
What are you doing tomorrow?
What do you think of the photos?

Veronica S

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

32 svar til It’s the friends you can call up at 4 a.m. that matter…

  1. Cathrine sier:

    Skikkelige fine bilder må jeg si da og høres ut som om du har hatt det mye moro da :)) Kose deg masse videre❤

  2. Dagen derpå er all mat tillat! Veldig fint med sånne venninner, verden hadde ikke vært den samme uten. Veldig fine bilder av deg🙂

  3. alltid koselig med jentekvelder🙂 Noen av jentene jeg har med i dag hadde litt dagen derpå, men vi dro og kjøpte pizza vi🙂

  4. Kristine sier:

    Så koselig! Mange fine bilder🙂

  5. Anne Louise sier:

    Kjempefint innlegg🙂

  6. Vilde sier:

    Så utrooolig koselig!! Kjempefine bilder ^^ Skal også se The Other Women en eller annen dag :))

  7. fine bilder! et tips til deg som også skriver på engelsk er at du skaffer en google oversetter på bloggen din, da vil leserne dine oversette teksten din på alle språk!

    • Veronica S sier:

      Tusen takk Sindra.
      Hehe, google oversetteren den er ikke så bra, hadde den før og innleggene mine fikk merkelig mening..så holder meg til min egen oversetting. Men takk for tips;)

  8. HELENE sier:

    så fine bilder🙂

  9. motionocean sier:

    ELSKPÅ skikkelige venner! OG foooor noen nydelige bilder av deg!!

  10. veronica sier:

    Veldig fine bilder da, ingenting og være nervøs for😀

  11. Theresa sier:

    Fine bilder! Jeg skal opptre🙂

  12. Lisa ♥ sier:

    Det var fine bilder!

Please reply

