When everything becomes Automatic…

kids90

90kids90kidss90kiddoskids9090kidwalkmanSONY DSCdiscmanJust saying, I’m proud to be a 90’s kid. I’m proud to not have been a 5 year old who wants an iPad or iPhone for my birthday. I wished for Playmobile stuff and Lego along with some Barbies and a Barbie horse. I also wished for blank cassets so I could record my favorite songs from the radio. Being born late in the 80’s and got the 90’s as Childhood THANK YOU!

This song also says something about it, one of my new favorites: Miranda Lambert – Automatic.

Jeg må bare si det, jeg er stolt av å være barn av 90 tallet. Jeg er stolt av å ha vært en 5 åring som ikke ønsket meg iPad eller iPhone til bursdagen. Jeg ønsket meg Playmobile figurer og Lego, noen ganger Barbie dukker og Barbie hest. Jeg ønsket meg også blanke kassetter så jeg kunne ta opp favorittsanger fra radioen. Å være født i slutten av 80-tallet å få barndommen i 90-tallet TAKKER for det!

Denne sangen kjenner jeg meg igjen i og er en av mine favoritter for tiden: Miranda Lambert – Automatic.

Er du barn av 90 tallet (Hadde du din barndom på 90-tallet?) og hva husker du best?
Are you a 90’s kid? And what do you remember from the time?

Veronica S

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Musikk, Tema og merket med , , . Bokmerk permalenken.

14 svar til When everything becomes Automatic…

  1. Cathrine sier:

    Jeg er heldigvis barn av 80-tallet og 80-talls musikk var vel det aller beste på den tiden ;O)

  2. Anne Louise sier:

    Jeg er barn fra 90-tallet!🙂 Jeg husker veldig godt min første telefon. Jeg fikk den da jeg gikk i 3. klasse eller noe, fordi vi skulle ut på ferie. En gammel nokia uten simkort, som jeg kunne spille «snake» på, hihi😀

    • Veronica S sier:

      Er du født på 90-tallet? Da hadde du din ungdomsstid i 2000 tallet..så beklager..men 90s kid er dem som er født på slutten av 80-tallet og var barn/ungdom på 90 tallet;)

      For min del kom de «gamle» Nokiaene med snake på mens jeg gikk i 7 klasse..😉

  3. Kristine sier:

    Artig innlegg🙂

  4. jeg er fødd i 1998, men har egentlig ikke vokst opp med mobil og alt det der. jeg og vennene mine lekte oss alltid i skogen, siden jeg bor like ved en skog, og den blyantgreia du hadde bilde av, haha de hadde jeg mange av!! mistet alltid en..
    håper du får en fin dag videre🙂

    • Veronica S sier:

      Sunne unger da;) Liker det at de som faktisk har levd sine første år i 2000 tallet ikke alle er hyperteknologiske om du skjønner hva jeg mener. Frisk luft og utelek er aller best!

      Haha, vi levde kun på de blyantene..vi hadde nesten bare 3 ting i penalet..den typen som rød og blå blyant..som blyant..og som farger..

  5. Theresa sier:

    Så morsomt innlegg! Jeg er født i 1999, men har aldri vokst opp med noe »high-tech».

  6. motionocean sier:

    Jeeeeepp – selv om jeg bare levde fem år i 90, så føler jeg meg mer sånn enn kidsa i dag, for å sirr’e sånn.

  7. HELENE sier:

    Husker så mye!😀 Har veldig mange bilder i fotoalbumene mine om når jeg var født og hva jeg gjorde. Det meste var vell at jeg knuste glass eller sølte og hadde enten ketsjup eller noe på t-shorta:p

Please reply

