Summer inspirations…

Juni er snart her og sommeren kommer og ÅH som jeg gleder meg til lange dager med sol (la oss håpe det fortsetter det været som er i Norge nå) og lette klær.
June is upon us and OH how I long for the long days with sun (let’s hope the weather we have in Norway now continues) and summer clothes.

Inspirasjon fra weheartit.com

Inspiration from weheartit.com

Gleder du deg til sommeren?
Are you looking forward to summer?

sommer7

sommer3sommer1sommer2

sommer6sommer5sommer4sommer8sommer9sommer10sommer12sommer11sommer14sommer13sommer15sommer16

 

 

 

Dette innlegget ble publisert i Tema og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

29 svar til Summer inspirations…

  1. saragu sier:

    Så fine bilder!

  2. Cathrine sier:

    Ja , sommeren er allerede kommet her :o) Men gleder meg til i slutten av Juni , for da kommer familien på besøk og det blir kos🙂 Herlige inspo bilder❤

  3. gleder meg masse til sommeren og nydelige bilder🙂

  4. Theresa sier:

    Åh, love it! Gleder meg såå masse til sommer og, forhåpentligvis, sol🙂

  5. Kristine sier:

    Så herlige sommer.bilder🙂

  6. Thais Gomes sier:

    aww, the cocktails!! amazing pics.. made me inspired too

    kisses.
    http://www.taislany.com

  7. Anne Louise sier:

    Jeg gleder meg utrolig masse til sommeren, og det er helt utrolig å tenke på at det bare er usle 18 dager igjen (inkludert fridager og helger! )😀

  8. Monika sier:

    Så fin inspo😀

  9. line cecilie sier:

    gleder meg så mye!

  10. hvis du følger @weheartit_reposts på instagram, vil du få med deg mye mer inspirasjon

  11. Nydelige bilder♥ Gleder meg kjempe mye til sommeren!:)

  12. Silje sier:

    Sommeren er virkelig kommet her på sørlandet nå. utenom i dag å i går da det regnet. hehe
    Søte sommer bilder😉

  13. Anne Louise sier:

    Skikkelig herlige inspirasjons-bilder! Jeg gleder meg noe helt sykt til sommerferie, og har nedtelling på mobilen også, hehe🙂

  14. Sommer er beste jeg vet om!! Utrolig fine bilder!!

Please reply

