S’Mores

megoglambi

Yes, I’m just as sceptical as I look on the picture. It was kinda scary but also REALLY cute.

I går hadde jeg en KOSELIG ettermiddag sammen med bestis Anne-Birthe. Jeg reiste hjem til henne etter jobben og vi grillet og hadde en fin venninnekveld. Jeg overvant også en ganske stor skrekk, Anne-Birthe har sauer, jeg er egentlig veldig redd sauer (aner ikke hvorfor, men jeg er det) og jeg kjente pulsen stige, adrenalinet ta kroppen og hjerte banke MEN jeg var med inn til sauene OG jeg holdt to lam. Jeg er fantastisk stolt over meg selv. Men jeg sier en ting, jeg er utrolig glad for at Anne-Birthe og de ikke driver med kuer, for de er skumle de.

Yesterday I had a LOVELY afternoon together with my bestie Anne-Birthe. I went to her place after work and we had a BBQ and a nice best-friend-evening. I also faced one of my biggest fears, Anne-Birthe and her family have sheep and I’m actually afraid of sheep (I don’t know why) and I felt my pulse raising and my heart beating fast BUT I went over the fence to the sheep and I actually held two lambs. I’m so proud of myself, but one thing; I’m so happy Anne-Birthe and her family have cows, because they are really scary.

smores1

Marie-cookies, Marshmellow and Chocolate

smores3

Squeeze it..and then

smores2

BAM we got S’mores.. and YUMMY

Er du redd for noen dyr? Har du smakt S’Mores?
Are you afraid of any animals? Have you tasted S’Mores?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

42 svar til S’Mores

  1. Vin and Ria sier:

    S’more looks yummy
    I am afraid of rottweilers and pitbull dogs

  2. Det så rimelig godt ut!🙂 Kuer hadde jeg nok ikke gått inn til frivillig.. Men sauer… Kanskje?:)

  3. Camilla sier:

    Jeg har hørt om det før, men jeg har aldri smakt det selv. Så utroolig godt ut!🙂

  4. Anne Louise sier:

    Sauer er jo bare så utrolig herlige dyr!🙂 Bra du ikke er redd de lengre🙂 Jeg har også prøvd s’mores, og det er bare sååå godt!🙂

  5. Monika sier:

    Oj det har jeg aldri prøvd😀 men det ser så godt ut

  6. Cathrine sier:

    Tøft av deg da , og koselig med venninne kveld ;o) Er ikke redd noen dyr jeg , men liker ikke edderkopper så godt da😮

    • Veronica S sier:

      Sant?! Jeg følte meg veldig tøff. Ja, venninnekvelder er alltid moro. Edderkoper er min store skrekk..da er det nesten puste i papirpose-tendeser her i gården.

  7. det første bildet var utrolig søtt❤ har aldri smakt det der før, men tror ikke jeg liker det, siden det er marshmellow..
    håper du får en fin helg🙂

  8. motionocean sier:

    Heiiii tøft! Mendu, kyr, de ER skumle de!

  9. HELENE sier:

    Nam!🙂 så koslig at du turte det da!😀

  10. astrid1108 sier:

    Veldig redd for slanger, hehe!

    Ha en fin helg🙂

  11. Theresa sier:

    Har aldri smakt det, hehe🙂

  12. Kristine sier:

    Så søtt bilde det med lammet🙂

  13. Leila sier:

    NAM! ja elsker smoresss❤

  14. Silje sier:

    Hehe beklager jeg ler, men var ett søtt bilde.
    Du er tøff som greide det da !😀

  15. Rebecca sier:

    ÅÅÅ det så sykt digg ut!!!!!!

Please reply

