Give a girl the right pair of…

steviehall

Boots sier bare jeg. Lader fortsatt opp til Cowboykveld på lørdag og nå er billettene i hus også. Veldig herlig å ha noe å se frem til altså. Antrekket er nesten i boks, er fortsatt ikke helt sikker på om jeg velger kjole eller om jeg går for jeans, men bootsene mine er veldig klar til line dance og hatt og ekte cowboyjakke er kommet i hus, har en fin en som låner meg jakke og hatt. Veldig takknemlig. En jeg er veldig inspirert av er damen over her, Stevie Hall eller Simmone Jade Mackinnon som hun heter fra McLeod’s Daughters serien som gikk på TV før (som jeg nå ser om igjen fordi jeg har alle sesongene i boks), for damen har en sinnsykt kul stil og MASSE fine boots.

I’m saying boots to that. I’m still excited about Saturday’s Cowboyparty and now the tickets is in my wallet. It’s really good to have something to look forward to and my outfit is almost decided. Still have a little debate on wearing jeans or a dress, but my boots are looking forward to some linedancing and I’m so lucky and grateful to borrow a real cowboy jacket and hat from a dear one. I’m kind of inspired by the lady over here, Stevie Hall or Simmone Jade Mackinnon as her real name is, from McLeod’s Daughters series that were on TV a few years ago (and I’m still watching because I have all seasons on DVDbox), because that lady has style and A LOT of awsome boots.

Litt mer inspirasjon under her, skal ha nesten lik Cowboyhatt og bootsene mine er ikke langt i fra dem under her ved den rosa kjolen heller.

Little bit more inspiration, I’m wearing a similar Cowboyhat and my boots are really not that far from the boots on the picture with the dress.

cowboykveldcowboykveld2

 

 

 

 

 

 

Her kommer også enda en sang fra spillelisten jeg har laget til vors på lørdag, Jerrod Niemann – Drink To That All Night.
Fått litt dilla på den i det siste.

Here comes another song from the playlist for Saturday, Jerrod Niemann – Drink To That All Night, kinda have this on my brain right now.

Noen av dere som har planer for helgen allerede?
Any of you have plans for the weekend already?

Veronica S

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas, Musikk, Tema og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

14 svar til Give a girl the right pair of…

  1. Kristine sier:

    Artig med cowboykveld da!🙂

  2. Anne Louise sier:

    Så herlig! Heldig du er som skal på cowboyfest🙂

  3. AB sier:

    Sliter med antrekk-dilemma jeg også😛 Ska’kke værra lett! Men kommer til å bli så gøy😀

  4. line cecilie sier:

    Har faktisk ingen planer jeg..

  5. Monika sier:

    Elsker den stilen😀

  6. frustrertfrueihouston.blogg.no sier:

    Haha, nå føler jeg meg som hjemme i Houston. Den siste sangen går på køntry-kanalen på radioen hele tiden. Men den er fin da. Håper lørdagskvelden ble bedre enn forventet🙂

Please reply

