Hey Bartender…

Lørdagens iTunes spilleliste er fikset, ja iTunes fordi jeg elsker min kjære iPig Hans-Albert og det er ikke noe party uten iPoden plassert på hodet til iPig. Selvsagt, til en Cowboyfest er vors musikken Country. Klarte å holde meg nede i 50 sanger.

Saturday’s iTunes playlist is fixed, and yes iTunes because I love my dear iPig Hans-Albert and it’s no party without my dear iPod placed Hans-Albert’s head. Off course, for a pre-party to a Cowboyparty, the music is Country. I managed to narrow it down to a little over 50 songs.

spilleliste1

spilleliste2

spilleliste3En av de nyeste sangene som er ute nå som jeg har hatt på hjernen siden den kom ut er Lady Antebellum sin «Bartender». Litt annereledes stil fra verdens herligste Country gruppe.

One of the newest songs that has been in my head since it came out is Lady Antebellum with «Bartender». A little new style for the worlds greatest Country Group.

Likte du sangen? Hørt noen av de jeg har på listen? 
Did you like the song? Have you heard any of the songs on my list?

Veronica S

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til Hey Bartender…

  1. Anne Louise sier:

    Jeg har hørt flere av sangene ovenfor, jeg har faktisk også fått Bartender på hjernen, hehe. Håper du får en fortsatt fin dag🙂

  2. Kristine sier:

    Kjente igjen noen. Kos deg i kveld🙂

Please reply

