Rain Checks

Cowboyfesten forige Lørdag var kjempekjekk, jeg skulle laget et innlegg her, men om dere vil lese om den kan dere klikke dere inn her på bloggen jeg har sammen  med bestevenninnen min. 

Mens andre sitter tett på TV skjermen i disse dager for å få med seg fotball, sitter jeg på nettet og leiter etter ny bra musikk. I disse dager er Hanne Sørvaag ute med ny singel «Rain Checks» og jeg sier bare: JEG ELSKER den sangen. Hanne er et stykk fantastisk person, sanger og låtskriver og en stor inspirasjon. Jeg vet med sikkerhet at denne sangen blir spilt MASSE igjennom sommeren og tipper meg og Anne-Birthe kommer til å lære oss dansen også, så Hanne, trenger du dansere, ring oss, vi stiller! Så oppfordrer dere ALLE til å stikke innom iTunes, Spotify eller Wimp for å få låten på deres iPod.

I dag slipper også Maria Haukaas Mittet sin nye singel «Himmel Imella Oss» som du kan få på iTunes, Spotify og Wimp. Låten er nydelig og vi hører ENDLIG fra Maria igjen.

The Cowboy party last Saturday was awsome. I could write about it, but already did on mine and Besties blog here, it’s in Norwegian.

While others are glued to the TV watching the FIFA World Cup, I’m glued to the Internet searching for new good music. These days the wonderful Hanne Sørvaag is out with her single «Rain Checks» and I’m just saying: I LOVE this song. Hanne is one amazing person, singer and songwriter and a huge inspiration. I know for sure this song will be played A LOT through out the summer and I’m sure Anne-Birthe and I will learn the dance to it, so Hanne, if you need dancers, call us, we’ll be there! I think everyone should go to iTunes, Spotify or Wimp to get this song.

Also today Maria Haukaas Mitte realises her new single «Himmel Imella Oss» and you can get it on iTunes, Spotify and Wimp. The song is beautiful and finally Maria is out with a new song (in Norwegian this time).

Ønsker dere en super St.Hans, noen av dere som skal brenne bål og grille i dag?
I wish all of you happy mid-summer, what are you doing this week?

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Musikk og merket med , , , . Bokmerk permalenken.

22 svar til Rain Checks

  1. fin video🙂 nei, feirer liksom ikke sankthans her😛

  2. Neh har ikke brent noe bål og grillet. Er alene hjemme en uke så gidder ikke gjøre noe ut av det alene

  3. Nei, har ikke feiret noe spesiellt🙂

  4. Monika sier:

    Så at noen andre brente bål.. men gjorde det ikke selv😦

  5. Anne Louise sier:

    Skulle egentlig grille og tenne bål i går kveld, men det ble ikke noe av i og med at det regnet så veldig😦

  6. Thais Gomes sier:

    thats a nice song!

  7. Leila sier:

    Utrolig gøy da! Kul sang❤

  8. line cecilie sier:

    Jeg har kåret vinneren av linkerunden nå, sjekk om det ble deg!🙂

Please reply

