Gone but not forgotten…

tur

«I’m not strong for a girl, I’m just strong»

Ettersom jeg har hatt «sommerferie» fra bloggen så er jeg her igjen for å gi livstegn fra meg. Er inne i min fjerde jobbuke etter ferien og kan fortelle at jeg startet hverdagen igjen skikkelig sporty. Ettersom mitt turkise-lyn (elskede sykkel) har vært syk en stund levere jeg den inn på sykkel-sykehuset for en skikkelig «oppgradering» i begynnelsen av ferien. Da vi startet jobbuken etter ferien tok jeg pedalene fatt og kunne sykle de herlige 17 kilometerne (en vei) til jobb. Med start klokken 06:45 om morgnen. Slik har jeg da fortsatt disse ukene, med sykling frem og tilbake i 4 av 5 ukedager. 34 kilometer på en dag og ca 2 timer i sykkelsetet. HERLIG!
Nok om det!

I helgen har jeg hatt en super helg sammen med verdens beste Anne-Birthe. Jeg flyttet inn til henne for helgen og vi har sett masse film. Vi har snakket masse, har kjørt rundt på forskjellige sports butikker osv + en herlig tur på Gullfjellet. Venninnetid er gull verdt.
Ellers er det ikke mye nytt her. Tenkte å legge ut bilde av noe av innkjøpene mine fra helgen.

After being on a little «summerholiday» from the blogworld I decided it’s time to give a little hello. I’m in my fourth week of work after the official summer holiday and I can tell you all that I started the work-kick off real sporty. My turqouise-lightning (my bike) has been a little ill and the first week of summer I delivered it to the bike-hospital for a real «upgrade». I started Monday morning July 28th at 06:45 my ride to work on my bike. To ride all the 10,5 miles (17 kilometres) to work. I’ve done that 4 of 5 days of my work week, back and forth. That’s 21,1 miles (34 kilometres) and two hours on my bike all together in one day, LOVELY!
enough about that!

This weekend I moved in with my bestie Anne-Birthe for the weekend. We have watched a lot of movies, long good convorsations and roadtripped around to different sports stores and so on. We also went on a hike to «Gullfjellet» Sunday. Time with bestie is worth more than gold. 
Anyhow, there is not much more news here, I’m just adding picture of my latest buyings.

DSC_2523

Western-hat from Hööks. Bike shorts from XXL, Super «Underwear» from G-Max and boot-helper from Hööks.

DSC_2496

T-shirt «Front row only» from Bik Bok. College sweater «MEtime» from Bik Bok

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So, what have you been up to lately? Started school yet?
Hva har du drevet med den siste tiden? Fått begynne på skolen eller streikes det?

Veronica S

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , . Bokmerk permalenken.

19 svar til Gone but not forgotten…

  1. Monika sier:

    Herre så sprek du har vært😀
    Har bare egentlig tatt det med ro😀 og nei starter på skolen på onsdag😀

  2. cindyllb sier:

    så bra! du er good!

  3. er dessverre på skolen, skulle virkelig ønske de kunne ut i streik!

  4. simonalovise sier:

    Så koselig at du har hatt en fin helg🙂

  5. Wow, så flink du er som sykler så masse! Jeg har også veldig lyst til å komme ordentlig i gang med treningen, men har blitt med trilleturer foreløpig🙂 Men satser på å kjøre litt hardere til uken🙂

    • Veronica S sier:

      Jeg måtta bare ta meg sammen og si: DETTE SKAL DU FOR DETTE KLARER DU..og vips så har jeg vært på sykkelen;) Men denne uken er det ingen sykling..denne uken er jeg sjukling og dette suger.

  6. motionocean sier:

    Sprek!! Så flink du er!

  7. Anne Louise sier:

    Så flink du er!🙂

  8. Line sier:

    super bra❤ digga de t-skjortene dine❤

Please reply

