Venner + Film + Godis + Latter = Vellykket!

Denne helgen startet med en fantastisk fredag. Meg og Anne-Birthe tok turen på kino for å se Twilight Breaking Dawn part 1. Vi har jo hatt en tradisjon å se filmene sammen, men første gang vi ser en på kino sammen av denne vampyrserien. Jeg er jo en av dem som ikke har lest bøkene, kun sett filmene så hadde ikke sånn kjempeforventning til denne, men etter min mening var denne kjempebra. Eneste som ikke var fullt så bra var disse fjortisjentene vi fikk ved siden av oss, herremann for noen unger. De hylte og skrek og krampelo av ingenting. Heldigvis gav dem seg litt i filmen da.

Merker jeg lever meg litt inn i filmen da. Det er jo virkelig en romantisk fortelling da;) Edward + Bella Forever.

Etter filmen tok vi turen hjem til Anne-Birthe for mer film. Der så vi «Just Go With It» og    «No Strings Attached». Den første var med Jennifer Aniston og Adam Sandler. Den var utrolig morsom. Jeg synes da Bailee Madison (kjent som Maxine Russo i Magikerne På Waverly Place) som gjør rollen som Maggie var utrolig morsom. Stort talent for å være en liten jente. Likte No Strings Attached også, med Natalie Portmann og Ashton Kutcher. Men om jeg skal sammenligne den med «Friends With Benefits» så liker jeg FWB bedre. Selv om NSA var søt.

Vi manglet ikke godis;) hehe.

Fineste Anne-Birthe;)

 

Jeg er overtrøtt, derav ser jeg veldig våken ut..hahaha..

 

Best Friends;)

Vi så vel film til halv tre om natten. Alltid koselig hos Anne-Birthe;) Utrolig trist at hun reiste tilbake til Irland i går. Nå ser jeg ikke henne før sommerferien! JO, på skype. Litt trist å ha bestevnninnen sin i et annet land.

Søndag var jeg hos Lise sammen med Andrea og Torstein. Der hadde Lise laget til god lasangne og vi spilte «Munchkin», jeg vant selv om jeg ikke har den fjerneste anelse på hvordan. Men tror jeg etterhvert som vi spiller så kommer jeg inn i det (får jeg håpe), men nå nok spille det noen ganger. Latteren sitter i allefall løst når vi spiller. Andrea og Lise gikk jeg på Ungdomsskolen med og vi spilte fotball sammen på Kalandseidet. Vi tok opp kontakten igjen i fjor sommer, og det er kjempekoselig.

Ellers så har jeg ENDELIG fått almanakken min fra http://www.personligalmanakk.no/. Jeg valgte å ha min fantastiske hund Lexie på fremsiden, og hesten jeg er så glad i og er forrytter til, Rigel på baksiden. Ble VELDIG fornøyd med den.

Rigel på baksiden

Inni boken;)

Fineste voffen min på fremsiden. "Veronica S - Full Kontroll Boka"

Var veldig glad da den dumpet ned i postkassen og jeg gleder meg til å fylle sidene med masse kjekke opplevelser i 2012.

Har dere hatt en fin helg?

Har dere ny almanakk for 2012?

Veronica S

 

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

42 svar til Venner + Film + Godis + Latter = Vellykket!

  1. Amalie sier:

    Så herlig!

    Helgen min var fin, var med venner, var på shopping, ja litt av hvert 🙂
    Nei, har ikke det, men har tenkt å skaffe meg en! :’D

  2. Twilight part 1 var en veldig bra film. Jeg har en søstern som leser bøkene, så visste hva som skulle skje, men levde meg inn i filmen akkurat som deg, så da ble den så bra 🙂

    Just go with it er sykt bra 😀 haha
    Så ut som om du hadde en bra helg, akkurat som meg !

    sv: du bør se den. var en opplevelse å kunne se den på kino 🙂

    • Veronica S sier:

      Ja,d en var faktisk veldig bra. Hehe, ingen i denne familien som leser bøkene, men Anne-Birthe bestevenninnen har lest dem. Men jeg ante ikke hva som skulle skje. Men lever meg inn ja;)

      Ja, Just Go With It var kjempemorsom.

  3. Beth-Alice sier:

    Eg har aldri sett Twilight :p
    Hatt ei fin og rolig helg, ja 🙂

  4. Hannah sier:

    fin blogg! 🙂

    takk for kommentaren ! ^^ 🙂

  5. Nina C. sier:

    Yay for twilight<3 Fjortiser og twilight er noe spesielt. hehe.
    Hadde sånne personlig almanakk i fjor og vurderer om jeg skal bestille en for i år:)

  6. Merethe sier:

    Det både så og hørtes ut som en veldig fin helg! 🙂

    Min helg var ganske bra!

    SV: Takk for det 🙂

  7. Regine sier:

    Kjempefine bilder, det såg veldig koselig og gøy ut – åå, må se den nye twilight-filmen eg og!! 🙂
    Har sånn almanakk, min varer til juli.. då må eg bestille ny – det er så gøy at vi kan designe våre egne :))

    • Veronica S sier:

      Tusen takk. Ja, det var kjempegøy!. Ja, den nye Twilightfilmen må sees.
      Jeg har til Januar jeg nå;) hehe. JA, det er ekstra kjekt når man kan påvirke litt selv.

  8. Lene sier:

    Høres ut som en perfekt og vellykket helg, herlig. Fine bilder av dere også, og almanakken var kjempe fin med hundem på fremsiden. Jeg har ikke fått bestilt for 2012 enda, sløving!

  9. Jeg har sett alle twilight filemene. De er brae! : )
    Hørtes ut som er perfekt helg! : ) Kos deg videre

  10. Nina C. sier:

    SV;Følger ikke med på alle sammen her,men hender jeg ser på Cougar Town og Flashpoint elsker jeg å se på. Game of Thrones har jeg ikke få somlet meg til å se. Tenkte å kanskje lese bokserien først.Men vi får se!:)

  11. Jeg er også en sånn person som av merkelige grunner alltid ser filmene først! Så det har jeg også gjort med twilight filmene, men har faktisk kommet meg i gang med boka nå, anbefaler den! 🙂 Edward og Bella er jo bare såå søte! 🙂

  12. Tonje sier:

    Høres og såg ut som en meget bra helg 🙂 Det hadde jeg også vettu. Quiz, shopping, tredveårsdag…

  13. TraN sier:

    Høres og ser ut som om du har hatt en kjempefin helg! Ja, min har vært fin! Jeg prøvde meg på en, men glemte å skrive i den etter en uke 😉

    xx TraN

    • Veronica S sier:

      Kjempefin!
      Hehe, ofte mange som glemmer at dem har almanakk, men jeg prøver å ha den fremme hele tiden for å huske den. For til syvende og sist trenger jeg en for å ha litt kontroll på avtaler. Er ganske flink å dobbeltbooke meg.

  14. Katarina sier:

    Hørtes utrolig koselig ut! 🙂

  15. Siv sier:

    Jeg synes Twilight-filmene er de filmene som er mest riktig i forhold til boka! Jeg liker dem! Men jeg tror derimot man forstår MYE mer etter å ha lest bøkene!!

  16. Frida sier:

    Finfin blogg! 🙂

  17. Aina sier:

    Høres ut som du har kost deg masse! 🙂 Koselig meg sånne kvelder. Elsker Twilight! Fine filmer.

    SV: Jeg har sett litt nedover bloggen din, og du er så absolutt ikke feit! Kjempefin 😀 Former; thumb’s up!

    • Veronica S sier:

      Jepp, kost meg kjempemasse. Ja, slike kvelden trenger man. Twilight er thumps up.
      SV: ehm, takk, men du skulle sett alle kommentarene jeg må fjerne daglig på det temaet..derfor en av grunnene til at jeg faktisk godkjenner kommentarer før dem legges ut.

  18. Jeg har fortsatt ikke fått sett denne filmen, men veldig lyst!

    SV: Så bra du liker den søte Veronica 🙂 Nå ble jeg glad 😀

  19. karoline sier:

    jeg bestillte almanakk seinest i går 😀 gleder meg til den kommer

  20. Twilight<3 og så søt almanakk!
    Huff, trist å lese historien om hunden din, men kjempebra at den ble behandlet til slutt!! Jeg skal absolutt sende inn en klage på det jeg opplevde, det skal jo ikke være sånn.. 😦

    • Veronica S sier:

      Takk;) synes den er veldig søt jeg også;)
      Hun ble heldigvis frisk igjen da.. men kjedelig når noen vetrinærer er så STA! sist jeg var med hunden så opplevde jeg ingenting slikt, da var de ekstremt snille!

  21. AnneBirthe sier:

    Superkoselig å ha deg på besøk, filmkveldene våre er alltid så kjekke ❤

Please reply