Save a horse, ride a Cowboy…

I går avsluttet jeg Påskeferien med verdens beste venninne Anne-Birthe. Vi bestemte oss for å se Rio 2 på kino fordi Maria Haukaas Mittet (som vi begge er kjempefan av) har stemmen som Jewel. KJEMPEMORSOM film for dere som fortsatt ler av den skjulte voksen humoren i barnefilmer. For å komme oss til byen og på kino så gikk vi faktisk fra Arna og over vidden for å så komme til byn, altså Arna-Bergen over fjellet. En fantastisk fin tur i nydelig sol.

Yesterday I ended my one week Easter holiday with my best friend Anne-Birthe. We decided to go and see Rio 2 at the cinema because our idol Maria Haukaas Mittet is the voice of Jewel in the Norwegian version. The movie was HILARIOUS if you still laugh at the hidden humour in children movies. To get to the movies we decided to go for a hike over the mountains called «Vidden» in Bergen. We walked from Arna which is Anne-Birthe’s home and to downtown Bergen over the mountains. A really nice hike in such great weather, sunshine all the way.

utsiktvidden

The View!

megisno

We found some snow

bestiser

Best friends

I dag var det første jobbdag etter påske og jeg syklet faktisk selv om jeg var på vidden i går (hører jeg applaus i det fjerne, jeg takker). Bare de beskjedne 17 kilometerne tidlig om morgnen. Dette fysisk aktivitet greiene gjør virkelig noe med humøret og hvem trenger vel treningsstudio når man har sykkelstier eller fjell å gå på?
Tilbake på jobb kom også to av mine kjære kollegaer som har vært hos mamsen sin som også er en kjær kollega i Houston-Texas, og med seg i kofferten hadde de 12 Cowboyer til meg. Jeg snakker 12 mega-heite fyrer som skal flytte inn hos meg. Jeg sier bare, det er greit når kollegaene dine (venninner) kjenner deg så utrolig godt. Bra måte å starte ny arbeidsuke.

Today was the first work day after Easter holiday and I rode my bike even though I went for a long hike yesterday (do I hear people applauding in the background? Thank you) It’s only like 17 kilometres (10,5 miles) in the early morning. This physical activity thing is really doing something to your mood and who needs gyms anyway? When we have bikes on good bike trials and mountains to hike in?
Anyway, back to work was aslo my two friends and dear collegues who has been visiting their mom (also a good dear collegue of mine) in Houston-Texas. And with them home they brought me 12 seriously hot Cowboys, I’m talking really hot guys that are moving in with me. I’m just saying it’s so nice when your friends/collegue know you so well. Such a good way to start a new work-week.

mrapril

HELLO Mr.April….

kalender

megogkalendern

This is Mr.September by the way…

Så, er dere tilbake til hverdagen etter ferie?
So people, are you back in the everyday life after a little holiday?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Hverdagsmas og merket med , , , , , , . Bokmerk permalenken.

19 svar til Save a horse, ride a Cowboy…

  1. Kristine sier:

    Så artig! Så ut som en fin tur 🙂

  2. Det så ut som en rimelig kul kalender 😉 jeg så den første Rio filmen og syns det var morsom!

  3. Grete sier:

    Så bra at cowboyene falt i smak! Vi var alle enige om at denne måtte bli med hjem til deg! Nå har du ikke bare en, men mange! Kan bli vanskelig å velge da….
    Fjellturen deres ser fin ut også. Dårlig med fjell eller bakker for den saks skyld her borte. Den bratteste «bakken» er trappen opp til 2 etasje… Så jeg må virkelig begynne å gå på fjellet når jeg kommer hjem. Og det er jammen ikke mange ukene til. Hvor har det blitt av dette året?

    • Veronica S sier:

      Åh de falt i smak, skulle gjerne hatt dem in real life også altså;) Haha dere er så skjønne, igjen TUSEN TAKK<3 Nydelige mennesker. (og ja, veldig vanskelig å velge bare en av de Cowboyene).
      Hehe, vi får innføre disse turene igjen med jobben tenker jeg, så vi får gå litt i fjellet. Amerika er vel ikke helt kjent for fjell akkuratt nei;)
      Nei, steike dette året har gått kjempefort! Men blir kjempekos å få deg tilbake på jobben.

  4. veronica sier:

    jeg satt nettopp og så på den første rio filmen nå, avsluttet den for sånn 1minutt siden haha, kjempe søt! gleder meg til og se toern også. Ønsker deg en fantastisk onsdag videre 😀

  5. Vilde sier:

    Så gøy!! Og så utroolig flink du er ^^

Please reply