Bloggportrettet hos Kari…

På lørdag var jeg sammen med Camilla og Anne-Birthe på Gullruten 2012 i Grieghallen i Bergen. Vi hadde det kjempekjekt, og på en eller annen måte klarte vi også å komme oss på kjendisfesten etterpå også. Det var veldig kjekt. Men ble løpende fra Grieghallen til Bystasjonen for å rekke bussen min på sokkelesten, nesten som Askepott..klokken 00:00. Vi var faktisk alle tre edru mennesker på festen, og glad er jeg for det, ellers hadde jeg nok ikke rukket bussen hjem.

Her er forresten antrekkene våre. Vi har klart å taime inn fargene, Camilla gikk i rosa kjole med hvit jakke, Anne-Birthe med rosa kjole og sort jakke. Jeg hadde hvit kjole med sort jakke, så vi gikk liksom litt igjen i hverandre. Vi MÅTTE jo ta noen bilder før vi gikk inn til showet. Camilla sitt speilrefleks ble en god venn igjennom kvelden.

Meg, Camilla & Anne-Birthe

Meg, Camilla & Anne-Birthe

Camilla & Anne-Birthe

Meg og Anne-Birthe

Meg og Camilla

On the Edge of…fontenen??

Var vi ikke fine da?

Veldig kjekt å ha bestevenninnen tilbake i Bergen!

Var veldig kjekt med nyheten om dette også:

Jeg er i ukens bloggportrett hos Kari på Lillesmurf.no Kjempemoro å være nr 150. TUSEN TAKK KARI som tok bloggen min med 🙂

Kari sin blogg er en av de jeg er innom hver eneste dag.

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Bloggen, Hverdagsmas og merket med , , , , , . Bokmerk permalenken.

17 svar til Bloggportrettet hos Kari…

  1. Leah sier:

    Gøy å bli nummer 50 da:))

  2. AB sier:

    Så stas! Må inn og lese!

  3. Nina C. sier:

    Så kult da:) Fint å få vært med i bloggportrett!

  4. Siv sier:

    Wihuuuu, jeg så det!!! 😀

  5. Lilli sier:

    Så moro da 😀

  6. Takk for link søta ❤

  7. SV: Tusen takk søte Veronica ❤

  8. Fine jentene! Det høres veldig moro ut 🙂 Skulle gjerne ha vært med dere 😉

Please reply