Still Waters…

I går var jeg på studiokurs i TomTom Studio på USF Verftet i Bergen, sammen med 4 andre fantastiske jenter, Myrna og TomTom. Myrna er en fantastisk person, må bare skryte av dette vakre mennesket. Hun motiverer og gir tips og er bare positiv, ikke minst kjempedyktig i faget sitt, som er sang og det er det ingen tvil om! TomTom er en herlig fyr som jeg bare er fascinert over, alle de rare grafene osv på en dataskjerm og han skjønner hva det er, impressive. Ikke minst utfyller de hverandre så utrolig bra. Er et superteam! Kan liksom ikke få sagt god ord om disse to menneskene.

De fire andre jentene var helt fantastiske, de har virkelig en framtid innen sang, alle sammen. Hun yngste var bare 15 år gammel og DEN stemmen. Jeg ble så imponert. Ikke minst de andre, det var ja helt fenomenale. Vi fikk spilt inn hver vår låt og det var 5 ballader som ble innspilt. Jeg føler meg ikke klar til å dele min innspilling, jeg er så sinnsykt selvkritisk og var kjempenervøs når jeg skulle synge og hver gang jeg synger dukker stemmen til gamle læreren min på barneskolen opp «hold munn og ikke syng så høyt Veronica»..MEN, dette studiokurset er DEFINITIVT noe jeg vil være med på igjen. Det var KJEMPEKJEKT og det var en skrekkblandet fryd å synge i studio. Du kan lese i Myrna sin BLOGG hennes innlegg om dagen, på engelsk.

MEN, nå tenkte jeg at jeg skulle dele Myrna Braza sin nye sang «Still Waters» og videoen. 3 November, på bursdagen sin kom hun ut med ny singel og video som jeg er blitt veldig glad i. Singelen er tilgjengelig på iTunes og Spotify.

Har du spilt inn sang i studio for?
Likte du Myrna sin sang?

Yesterday I was on a workshop «How to work as a vocalist in the studio» at TomTom Studio at USF Verftet in Bergen, together with 4 amazing talented girls, Myrna and TomTom. Myrna is one person I’m so happy to have in my life, she is wonderful and I can’t say it enough. She motivates and get us in the right spirit and that really helps, she is so fantastic in what she does, which is singing and coaching, no doubt she is on her right place in this life. TomTom is also one wonderful person which just amazes me with his producing skills, what we read as greek or «a nice drawing» he reads music. Myrna and TomTom are a dream team, words can’t express the goodness in these two people.

The four other girls were so phenomenal, they do have a future within singing, all of them. The youngest were just 15 years old and had a strong good voice. I was very impressed. We got to record one song each, all of us recorded ballads, must be the winter time which had us in the ballad mood. I really don’t feel like sharing my recording here, because I’m really my worst critic and I was nervous and the voice of my old teacher always appear when I’m about to sing «Shut up, Don’t sing to loud Veronica!»…BUT, I hope there comes more workshops in studios because I really want to try it one more time. It was SO much fun even though I was scared. You can read more about the workshop in Myrna’s BLOG.

Well, I thought I’d share Myrna’s new music video and single «Still Waters» which I’ve become really fond of. The song is so great! It was realised on her birthday November 3rd. The single is to be bought on iTunes and Spotify.

Have you recorded a song in a studio?
Did you like the song?

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

16 svar til Still Waters…

  1. Tonje sier:

    Likte sangen 🙂 Men jeg har ikke akkurat noe musikalsk talent selv..

  2. Siv sier:

    FOR EN OPPLEVELSE!!!!!

  3. Janne sier:

    Likte både låta og videoen=)

  4. Rita sier:

    Den sangen likte jeg!

  5. Maylen sier:

    Ja, har vært i studio før 🙂
    Kunne ikke se musikkvideoen da jeg ikke har lyd.

  6. Merethe sier:

    Så spennende! Håper du bestemmer deg for å legge det ut 🙂

  7. Juthamat~ sier:

    Så flink hun er! 😀 nei, har aldri spilt inn i studio, hehe.

  8. Så gøy og spennende 🙂 Jeg har ikke spilt inn en sang i et studio, men tror det er veldig gøy om man har stemmen til det ! Sangen var veldig bra 😀

Please reply