Lys imot Mørketida… December #1

I dag er det 1 desember og på bloggen tenkte jeg å dele en julesang hver dag frem til jul, de julesangene jeg er veldig glad i.

Den første er mer en adventsang, dette er da verdens fineste Maria Haukaas Mittet som synger sammen med Oslo Gospel Choir. Bare 15 dager til jeg ser dem i Grieghallen i Bergen og jeg gleder meg som en unge! Julestemning og sammen med besteste Anne-Birthe, mammaen min, mammaen og pappaen til Anne-Birthe. Blir kjempekoselig.

December 1st, already counting down to Christmas and I though that counting down with 24 of the Christmas carols I love is something that I want to do. So I’ll be sharing one song everyday until Christmas day (which in Norway is December 24th), so enjoy!

This one is more a song which describes the wait until Christmas, what we in Norway call «Adventstiden». It’s Norwegian and it’s the beautiful Maria Haukaas Mittet with Oslo Gospel Choir who sings it. I can’t wait to see them live in concert in 15 days in Grieghallen in Bergen together with my best friend, mom and Anne-Birthe’s (my best friend) parents. 

This song is in Norwegian.

Hadde du hørt denne før? Er du i julestemning?

Have you heard this one before? You feel the Christmas spirit yet?

Veronica S

Veronica S

Dette innlegget ble publisert i Anbefaling, Musikk og merket med , , , , . Bokmerk permalenken.

8 svar til Lys imot Mørketida… December #1

  1. Tonje sier:

    Så fin ide. Sangen er helt nydelig også.

  2. Siv sier:

    WIIII – julesanger- og denne er fin!

  3. Er ikke i noe julehumør :((

  4. Julestemningen har kommet denne helgen, heldigvis, begynte å savne den 😉 det hjalp med litt kulde og snø 😉

Please reply